kneppson Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 Jag har problem med ljudet på spelet när jag kör bil eller gör nått annat hörs inte tex motorn. Inget förutom radion hörs. Vad ska jag göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 Jag har problem med ljudet på spelet när jag kör bil eller gör nått annat hörs inte tex motorn. Inget förutom radion hörs. Vad ska jag göra? Kollat volymkontrollerna i spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kneppson Skrivet 18 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 ja det har jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 ja det har jag Och allt ser ut som det ska där, alla mätare är inställda så att ljud ska höras? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 Tror det är det vanliga, som kallas för "ljudbuggen". Search and you will find. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kneppson Skrivet 18 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 ok om du hittar en exakt adress skriv den här allt ljud är uppvridet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hUNTR Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 (redigerad) Jag har problem med ljudet på spelet när jag kör bil eller gör nått annat hörs inte tex motorn. Inget förutom radion hörs. Vad ska jag göra? mhhhhhh ja har bra ljud Redigerad 18 juni, 2007 av hUNTR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 mhhhhhh ja har bra ljud jackass mhm wallen allen challaz JOUMA LAUTA PERKELE!!!!!!!!!!!! :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hUNTR Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 mhm wallen allen challaz JOUMA LAUTA PERKELE!!!!!!!!!!!! :'( :'( mhhhhhhhp pojkjävel va ere för rullstolssvenska du talar mpppphhh pojkjävel mphhhhh ska de bli ändring på mphhh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
volvo66 Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 (redigerad) mhhhhhhhp pojkjävel va ere för rullstolssvenska du talar mpppphhh pojkjävel mphhhhh ska de bli ändring på mphhh rapporterad Redigerad 19 juni, 2007 av volvo66 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 Han är redan bannad sedan igår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts