SilentViper Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 Man kan också göra såhär om man kör något annat program som kör input från mikrofonen: Öppna Volymkontroll Alternativ -> Egenskaper Kryssa i Inspelning Tryck OK Under "Wave" finns det en "Välj" ruta. Kryssa i den. Stäng, och spela in. Så gör jag om jag ska irritera folk med soundboards Om jag gör det där så behöver jag bara trycka ner en knapp när jag är i ett spel så slipper jag fälla ner själva spelet?. Så jag kan rippa nåt ljud därifrån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 6 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2007 Om jag gör det där så behöver jag bara trycka ner en knapp när jag är i ett spel så slipper jag fälla ner själva spelet?. Så jag kan rippa nåt ljud därifrån? Ja om du har något program som spelar in vid en knapptryckning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts