W@ll@ Skrivet 17 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 Finns det nån konsert med SOAD som har bra ljud? vilken/vilka? de jag har hört har det avrit värdelöst ljud på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PsychoSweden Skrivet 17 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 Den enda ja har sett me dem e "Concert @ Lowlands" O va ja minns så va de väl rätt bra ljud Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 17 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 Vad jag förstod så syftade trådskaparen på inspelade konserter som finns att tillgå över internet. Det du svarade med var en konsert du varit på. Förstod jag det rätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 17 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 Soad @ Philly har bra ljud och är för övrigt också en himla bra konsert. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PsychoSweden Skrivet 17 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 Vad jag förstod så syftade trådskaparen på inspelade konserter som finns att tillgå över internet. Det du svarade med var en konsert du varit på. Förstod jag det rätt? Nejnej, ja har inte varit där. Ja mena en som ja laddat ner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts