Cyper Skrivet 16 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2007 Jag for ut för att leta efter gömda packet och vapen (hittade en skruvmejsel också xD) och jag for in på kyrkogården. Gissa vad som finns där? Massor av namn på människor som man själv och andra har dödat. På Giovanni Casa står det bara ''Gone''. Paulie Sindacco''Viva Las Venturas Baby'' R.I.P Roger RC Hole Running For Office in heaven R.I.P Vincenzo Cilli Not so lucky after all R.I.P Giovanni Casa Gone.. R.I.P Dan Sucho Dead an' what not R.I.P Cedric ''Wayne'' Fotheringay R.I.P Joseph ..*'*.** Sleeping with angels Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 17 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 Vart ligger kyrkogården? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 17 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 Vart ligger kyrkogården? Bedford Point skrev ju Cyprez Höhö ^^ Den röda pricken på kartan, där finns den http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/images/bsv9wo4174fp.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 17 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 Vem fan var Cedric ''Wayne'' Fotheringay? Kommer inte ihåg det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 Vem fan var Cedric ''Wayne'' Fotheringay? Kommer inte ihåg det. Kan vara för att man mest kommer ihåg han som Wayne. Man kommer mest ihåg honom som Marias andre man istället för Toni. När ahn får reda på att hon också träffar en snubbe som heter Toni så börjar han slå henne och skit, och det slutar med att man dödar honom i uppdraget Biker Heat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 26 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2007 Jag såg också gravstenarna en gång, lite småroligt. Mer sånt vill jag ha i GTA IV. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rixxz Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 Jag såg också gravstenarna en gång, lite småroligt. Mer sånt vill jag ha i GTA IV. Bedford point? var längesen jag spelade gta3 så rätta mig om jag har fel men ligger inte Bedford point på Portland island?Och där har jag aldrig sett nån kyrka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 Bedford point? var längesen jag spelade gta3 så rätta mig om jag har fel men ligger inte Bedford point på Portland island?Och där har jag aldrig sett nån kyrka Bedford Point skrev ju Cyprez Höhö ^^ Den röda pricken på kartan, där finns den http://ww2.beffo.se/upload/pic~/bsv9wo4174fp.PNG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sindacco Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 Gick även ett rykte om att Tommy Vercetti's gravsten skulle finnas där och att det var han som Toni dödade tre år tidigare. Men det visade sig vara falskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 1 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2007 Gick även ett rykte om att Tommy Vercetti's gravsten skulle finnas där och att det var han som Toni dödade tre år tidigare. Men det visade sig vara falskt. Tur det, jag skulle istället hemskt gärna se att Tommy och Toni arbetade tillsammans i nåt spel, varför inte IV? Både Tommy och Toni lever ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 1 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2007 Tur det, jag skulle istället hemskt gärna se att Tommy och Toni arbetade tillsammans i nåt spel, varför inte IV? Både Tommy och Toni lever ju. Claude lever väl också, så det skulle vara kul att se alla tre arbeta tillsammans i GTA IV. Och alla har ju anknytningar till Liberty City så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sindacco Skrivet 1 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2007 Claude lever väl också, så det skulle vara kul att se alla tre arbeta tillsammans i GTA IV. Och alla har ju anknytningar till Liberty City så... Carl lever också, och även Carl hade kopplingar till LC eftersom han jobbade med Joey. Jag tror att Henkibojj mer såg Tommy och Toni som "maffia partners". Det skulle vara rätt häftigt om Tommy och Tony samarbetade. Jag såg alltid Toni som Salvatores efterträdare, jag tycker att han passade mer som ledare en vad Joey skulle göra. JMO. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 10 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2007 Tommy och Toni är båda lika grymma. Skulle som sagt vara kul att se dem samarbeta. Vill inte se CJ, eftersom han är en efterbliven tönt. Skulle dock vara kul att döda honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Balla Skrivet 12 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2007 Nåt som vore klockrent, skulle vara om CJ HADE RÖKT PÅ MED RYDER I SANANDREAS:( de va en besvikelse. fan cj som ska föreställa en original gangsta ..... dålit tommy vercetti e lätt coolast..<3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 13 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2007 Nåt som vore klockrent, skulle vara om CJ HADE RÖKT PÅ MED RYDER I SANANDREAS:( de va en besvikelse. fan cj som ska föreställa en original gangsta ..... dålit tommy vercetti e lätt coolast..<3 Men Tommy Vercetti har ju inte rökt på med Ryder heller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Balla Skrivet 13 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2007 Men Tommy Vercetti har ju inte rökt på med Ryder heller? hehe ne, men va tommy polare med ryder? nej. haha men varför ja skrev så, de var för cj blir ju erbjuden gräs typ jämmt av ryder, o de skulle vara bättre om han hade tagit emot lite tycker jag. hehe:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 13 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2007 Nåt som vore klockrent, skulle vara om CJ HADE RÖKT PÅ MED RYDER I SANANDREAS:( de va en besvikelse. fan cj som ska föreställa en original gangsta ..... dålit tommy vercetti e lätt coolast..<3 Så bara för att man är en gangsta så måste man röka på? Det låter töntigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Balla Skrivet 13 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2007 Så bara för att man är en gangsta så måste man röka på? Det låter töntigt. det jag menar med att säga så är att då skulle ju cj verka mer hård, han e ju så sissy... skulle pasa bättre om han bara rökte lite han med. dumbass Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 14 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2007 hehe ne, men va tommy polare med ryder? nej. haha men varför ja skrev så, de var för cj blir ju erbjuden gräs typ jämmt av ryder, o de skulle vara bättre om han hade tagit emot lite tycker jag. hehe:) Tycker du ja. Men om min mamma hade blivit mördad av ett gäng som man har rivalitet mot. Samt att sitt eget 'hood' håller på att 'gå under' samt att en av sina bästa vänner är helt jävla nere så skulle jag nog gjort som CJ och försök räta till ordningen lite istället för att sitta och röka på hos sin granne. Men vissa personer har kanske inga känslor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts