Avgen_VC Skrivet 16 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2007 Tja, Typ jag har laddat ner en sparning med 100% Save Game, där alla HP och sånt e tagna och så... Men vad ska jag göra för att ladda up den så jag kan spela på den? Typ har försökt allting men går inte !!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 16 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2007 Ladda upp? Du ska lägga den i "mina dokument\GTA Vice City User Files" och sen köra igång, bara. Vad är problemet? Startar den inte, eller vet du inte var du ska lägga filen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 (redigerad) Onödig tråd, testa med PM till en moderator istället, för små saker. *Reported* Redigerad 18 juni, 2007 av xenon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 Onödig tråd, testa med PM till en moderator istället, för små saker. *Reported* Detta är ett forum för Vice City. Här postar man alltså frågor man har om just Vice City. Han hade en sådan fråga, och då postade han den här. Jag vet inte vad du menar med att skicka ett PM till en mod. De vet nog inte allt om varje spel, bara för att det är mods... Eller hur du nu menar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Avgen_VC Skrivet 18 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 Men alltså jag menar just om Vice City :S typ hur öppnar jag en 100% saved file till vice city. Men alltså jag trodde att ni redan visste att jag menade om vice city det hära :S! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 Men alltså jag menar just om Vice City :S typ hur öppnar jag en 100% saved file till vice city. Men alltså jag trodde att ni redan visste att jag menade om vice city det hära :S! Du verkar prata i nattmössan, vad i hela friden menar du med att "öppna" den? Som redan sagt; om du vill spela med den sparningen så lägger du den i "Mina dokument\GTA Vice City User Files". xenon: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA...ehum, va!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 (redigerad) Hehe, vet inte vad jag tänkte på , jaja nu behöver vi inte prata mer om det. Ursäkta för en extremt dum kommentar. Redigerad 18 juni, 2007 av xenon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
showtime Skrivet 2 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2007 Men alltså jag menar just om Vice City :S typ hur öppnar jag en 100% saved file till vice city. Men alltså jag trodde att ni redan visste att jag menade om vice city det hära :S! Du lägger den i Mina Dokument/GTA Vice City User Files och öppnar den i Load Game i spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 2 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2007 Onödigt dra upp, men om det inte funkar så ta "New Game" bara och sedan "Load", då borde den fungera. Jag hade samma problem, men gjorde New Game, så fungerade den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts