Shady_4_life Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 ja letar efter en konverterare så ja kan konvertera t.ex DivX filer till mpeg2 format så ja kan lägga in filmerna på mitt ps3.. ja behöver hitta en som konverterar hela filmerna och programet ska va gratis.. tack på förhand.. hoppas ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 Finns ett program som heter SUPER (ja, med enbart versaler) som hanterar de flesta format. Svårt att få tag på dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C-J Skrivet 16 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2007 ja letar efter en konverterare så ja kan konvertera t.ex DivX filer till mpeg2 format så ja kan lägga in filmerna på mitt ps3.. ja behöver hitta en som konverterar hela filmerna och programet ska va gratis.. tack på förhand.. hoppas ja PsVideo9 elelr va den heter. den använder ja för att koncvertera till min PS3. Den är helt gratis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts