Cyper Skrivet 11 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2007 Typ som att bli fistad av en bäver? Hur det smakar*. Det var någon som editerade mitt inlägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2007 Hur det smakar*. Det var någon som editerade mitt inlägg. Riiight.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 11 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2007 Riiight.. Åh, älskar alla förstående människor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 26 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2007 Fråga!: vilket té har ni druckit som är mest medicinaktigt? Hjälp mig! Jag vill hitta det mest mediciniga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 26 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2007 Fråga!: vilket té har ni druckit som är mest medicinaktigt? Hjälp mig! Jag vill hitta det mest mediciniga. Som smak eller egenskap? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 27 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2007 Ahahahaha! Vad jag kommer ihåg den här tråden! Hahahahahaha! Cyprez, du är one of a kind, verkligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 29 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2007 Ahahahaha! Vad jag kommer ihåg den här tråden! Hahahahahaha! Cyprez, du är one of a kind, verkligen. Det kommer jag alltid att vara. Tror det finns någon till tråd om té också. För att återgå till okkas fråga så vet jag inte. Jag går oftast efter råd då det gäller téer, och för den delen har jag aldrig smakat något té som påminner om medicin. Du kan alltid pröva något grönt té och låta det sjuda länge så får det lite smak. Har haft turen att aldrig på uppleva den (fruktade?) ''medicinsmaken''. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 29 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2007 Som smak eller egenskap? Smak. -------- Cyprez, nja, inte så sugen på det. Men det ska ha en riktigt fin smak av medicin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 30 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2007 Smak. -------- Cyprez, nja, inte så sugen på det. Men det ska ha en riktigt fin smak av medicin. Har för mig att vi hade ett te som smakar lite som hostmedicin på flaska. Fast jag har inte en aning om vad det heter. Kanske kan snoka lite när jag kommer hem nästa gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 30 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2007 Har för mig att vi hade ett te som smakar lite som hostmedicin på flaska. Fast jag har inte en aning om vad det heter. Kanske kan snoka lite när jag kommer hem nästa gång. Tackar! Snoka åt mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts