Tux Skrivet 16 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2007 Varför dricker man ens te under sommaren?. Hellre något kallt än något varmt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 16 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2007 Snälla, snälla, snälla; eftersom att du inte har något att tillföra så kan du väl åtminstone lära dig att ge fan I tråden!? Jag stavar som jag behagar. Te, The, Thé,té,téh Tror han menade lite andra ord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 17 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 Varför dricker man ens te under sommaren?. Hellre något kallt än något varmt. Ni förstår ju inte vitsen. Inte dricker du te när du är ute och joggar heller. Te är ingen törstsläckare. Det är precis som Cyprez sa, ingenting går upp mot en kopp te på ett skönt ställe där man bara kan sitta och slappa. Visst kan det låta lite "Ernst-aktigt" och fjolligt, men ack så skönt det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 17 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 Ni förstår ju inte vitsen. Inte dricker du te när du är ute och joggar heller. Te är ingen törstsläckare. Det är precis som Cyprez sa, ingenting går upp mot en kopp te på ett skönt ställe där man bara kan sitta och slappa. Visst kan det låta lite "Ernst-aktigt" och fjolligt, men ack så skönt det är. Typiskt att GTAsajtens två största rullstolsmongon ska älska té. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 17 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 Typiskt att GTAsajtens två största rullstolsmongon ska älska té. Det är även typiskt att fjortisar kommer med dumma, onödiga kommentarer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 17 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 Altså, visst är te gott. Men jag är inte ett storat "fan" av te och måste skapa tråd som handlar om hur jag köper en väldig massa te att ladda upp med för sommaren. Dricker det mest efter joggingturer och till en varm macka med ost. Dock har jag laddat upp kaffeförrådet till sommaren. Eftersom det är mer manligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 17 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 (redigerad) Altså, visst är te gott. Men jag är inte ett storat "fan" av te och måste skapa tråd som handlar om hur jag köper en väldig massa te att ladda upp med för sommaren. Dricker det mest efter joggingturer och till en varm macka med ost. Dock har jag laddat upp kaffeförrådet till sommaren. Eftersom det är mer manligt Jag må väl erkänna att jag är en téfantast. Under alla omständigheter, hur tusan kan du dricka det efter en joggingtur? Har dock aldrig prövat det, men efter en joggingtur suktar jag efter Juice eller vatten som är iskallt och fyllt med isbitar. Mitt kaffeföråd är väl inte det minsta ''extremt'' om du/ni vill uttrycka det så. Sprutgrädde & Cappucino: Irish Cream är också en klassiker varje sommar. Har sjävklart avnjutigt en god Cappucino nu efter maten i kvällssolen. Redigerad 17 juni, 2007 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 17 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 Jag tycker att te är en ofullständig dryck, lite som att bara dricka varmt vatten fast man har lagt i lite smaktillsättningar (och det är ju också vad det är)! Te kan vara trevligt till framför tv:n med en skorpa eller så, fast inte mer än det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 17 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 Typiskt att GTAsajtens två största rullstolsmongon ska älska té. Jag visste inte att du älskade te. Altså, visst är te gott. Men jag är inte ett storat "fan" av te och måste skapa tråd som handlar om hur jag köper en väldig massa te att ladda upp med för sommaren. Precis, det är det jag menar, att det kan verka lite överdrivet. Ladda upp och ladda upp, är jag sugen på te tar jag det jag hittar i skafferit', och jag struntar fullständigt i om det är från Ica Maxi eller från NKs saluhall. Jag älskar inte te, jag är inte beroende eller en "fantast" som Cyprez verkar. Men som andra gillar och dricka kaffe - av olika anledningar - händer det att jag dricker te. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 17 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 (redigerad) Jag är inte precis beroende av té. Lutar helt åt ''fantast''-hållet. Jag dricker té för att njuta av det och inte endast som törst släckare. Är jag törstig dricker jag Juice. Blir oftast kaffe på morgonen, té på eftermiddagen och kvällen. Sen slänger jag in en Cappucino (Irish Cream) där jag känner för det. Redigerad 17 juni, 2007 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 17 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 Jag dricker inte mer te´ på sommaren än på resten av året så nej. Vote: NEJ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 NEJ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 Alltså vafan. Topicens titel? "Sommar med harmoniska och vilda smaker! Har du laddat upp ditt téförråd?" Dricker inte skiten förresten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 Nix, men jag ska! Strax. Ska på en resa först, men sen så! Sen ska jag ladda upp med: Tant gräddelin Kamomille Någonting mandel-aktigt Någonting starkt Och lite till, kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 11 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2007 Och nu har det skett! Laddat upp ett telager med följande: Blue cream Tant gräddelin Bloody Mary Fläder Kalkstensdrömmar Djungelté Utöver dessa téer består mitt lager av: Pepparkaka Yogi Lapsang Valnöt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2007 Kalkstensdrömmar och Tant gräddelin låter intressant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 11 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2007 Och nu har det skett! Laddat upp ett telager med följande: Blue cream Tant gräddelin Bloody Mary Fläder Kalkstensdrömmar Djungelté Utöver dessa téer består mitt lager av: Pepparkaka Yogi Lapsang Valnöt WOW, Blodiga Mary! Är det ett bra té? Hurdan smakar det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 11 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2007 (redigerad) Kalkstensdrömmar och Tant gräddelin låter intressant. O ja, rekomenderas varmt! Cypressen - Jo du förstår jag har itne hunnit smaka det än. Tyvärr. Men strax! Redigerad 11 juli, 2007 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 11 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2007 O ja, rekomenderas varmt! Cypressen - Jo du förstår jag har itne hunnit smaka det än. Tyvärr. Men strax! Ja, smaka det fort! Hurry! Jag vill höra hur det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2007 Ja, smaka det fort! Hurry! Jag vill höra hur det är. Typ som att bli fistad av en bäver? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts