Cyper Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 (redigerad) Som beskrivningen lyder. Har ni laddat upp erat té förråd? Själv har jag gjort det. Sommarté, jordgubbsté, champagneté, Irish Cream, Earl Grey, Earl Grey Cream och Sencha Currant. Frisk smak som påminner om en nyklippt gräsmatta, mycket kryddig och balanserad. More to come! Redigerad 15 juni, 2007 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 Du är sjuk. Vote: Dricker ej té Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 Som beskrivningen lyder. Har ni laddat upp erat té förråd? Själv har jag gjort det. Sommarté, jordgubbsté, champagneté, Irish Cream, Earl Grey, Earl Grey Cream och Sencha Currant. Frisk smak som påminner om en nyklippt gräsmatta, mycket kryddig och balanserad. More to come! Nej Du är sjuk. Vote: Dricker ej té Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 15 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 (redigerad) Du är sjuk. Vote: Dricker ej té Du är sjuk. Vote: Ja. Redigerad 15 juni, 2007 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 Vote: Nej Min morsa köper det teet jag dricker, det senaste var något som hette "Röd Längtan". Men något speciellt sommarte har jag nog inte, nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 Du är sjuk. Vote: Ja. Lite snorig och har ont i huvudet. Petitesser i jämförelse med ditt téberoende. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 15 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 Lite snorig och har ont i huvudet. Petitesser i jämförelse med ditt téberoende. Om vi alla var lika skulle ingen avguda téet. Men, nu går vi, eller i allafall jag, inte mer offttopic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 För fan, ge er med dessa fittiga te/té/the/thea/tee/WTFTÄÄÄ! topicar för helvete. -.- SUCKAH! Vote: Dricker inte smaksatt piss.. -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 (redigerad) > http://persdotter.webblogg.se/images/20060225_72__1141292434.jpg Vote: Dricker ej té. Redigerad 15 juni, 2007 av KvaddadPadda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 Du är sjuk. Vote: Dricker ej té Du är sjuk. Vote: Ja. Ni är sjuka. Vote: Nej. Har te så det räcker, både jordgubb, skogsbär, blåbär, citron och några andra sorter som jag inte orkar hålla reda på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 Varför skulle man ladda upp med te just nu? I vilket fall så gillar jag inte te. Det smakar ju bara som varmt vatten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 Orka te på sommaren! Som att sitta i en bastu i sahara... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 Nein. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 För fan, ge er med dessa fittiga te/té/the/thea/tee/WTFTÄÄÄ! topicar för helvete. -.- Väl valda ord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 15 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 (redigerad) Varför skulle man ladda upp med te just nu? I vilket fall så gillar jag inte te. Det smakar ju bara som varmt vatten. Därför att det är sommar? Man måste njuta av sommaren så kort som den är. Redigerad 15 juni, 2007 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Savi Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 (redigerad) Mitt tedrickande har minskat en hel del sen sist, och jag lagrar inte längre upp sådana halvårsransoner som tidigare brukade drickas upp under ett par tre veckors tid. Däremot dricker jag givetvis te fortfarande. Min aktuella lista består endast av ett par hekto ryskt, plus en halv sil Lapsang. Jämfört med hur det var back in the days så känns det tragiskt på något jäkla vis. På tal om Lapsang, ja, har du testat det än? Redigerad 15 juni, 2007 av Savi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 Dricker inte te, så nej. Inga te-köp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 Verkligen inte, men jag meckade med te för några dagar sen i brist på annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 OH JÄVLAR, HAR TÉSÄSONGEN BÖRJAR? SHIIIET, OCH JAG SOM INTE LADDAT UPP *springer till närmaste nattöppna affär och köper upp ett helt lager med té* - Dricker inte té Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 Vad i helvete, tesäsongen måste väl vara över? Borde inte den vara under vintern, då det kan va gott med en varm kopp i kylan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts