Jump to content

Sommar med harmoniska och vilda smaker!

Cyper
 Share

Har du köpt té till sommaren?  

71 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Som beskrivningen lyder. Har ni laddat upp erat té förråd?

Själv har jag gjort det. Sommarté, jordgubbsté, champagneté, Irish Cream, Earl Grey, Earl Grey Cream och Sencha Currant. Frisk smak som påminner om en nyklippt gräsmatta, mycket kryddig och balanserad. More to come!

Redigerad av Cyprez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 69
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Som beskrivningen lyder. Har ni laddat upp erat té förråd?

Själv har jag gjort det. Sommarté, jordgubbsté, champagneté, Irish Cream, Earl Grey, Earl Grey Cream och Sencha Currant. Frisk smak som påminner om en nyklippt gräsmatta, mycket kryddig och balanserad. More to come!

Nej

Du är sjuk.

Vote: Dricker ej té

<_<:shifty::)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mitt tedrickande har minskat en hel del sen sist, och jag lagrar inte längre upp sådana halvårsransoner som tidigare brukade drickas upp under ett par tre veckors tid. Däremot dricker jag givetvis te fortfarande. Min aktuella lista består endast av ett par hekto ryskt, plus en halv sil Lapsang. Jämfört med hur det var back in the days så känns det tragiskt på något jäkla vis.

På tal om Lapsang, ja, har du testat det än?

Redigerad av Savi
Länk till kommentar
Dela på andra sidor