Avgen_VC Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 Tja, Typ jag undrar, Finns de något mer man kan göra för att ha mer frihet? Typ just nu kan jag flyga med vilken fordon som helst up till rymden (även Rhino Tank) och jag kan typ flyga i det snabbaste farten på alla bilarna och jag kan även Skjuta och springa Vet ni något mer man kan göra för att förbätra friheten och looken? P.S Oroa er inte om min vice city Jag har tagit alla de gamla filerna till en annan mapp (GTA Junk) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireinthehole Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 Tja, Typ jag undrar, Finns de något mer man kan göra för att ha mer frihet? Typ just nu kan jag flyga med vilken fordon som helst up till rymden (även Rhino Tank) och jag kan typ flyga i det snabbaste farten på alla bilarna och jag kan även Skjuta och springa Vet ni något mer man kan göra för att förbätra friheten och looken? P.S Oroa er inte om min vice city Jag har tagit alla de gamla filerna till en annan mapp (GTA Junk) Det finns tyvärr ingen rymd utanför spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GlitchTheftAuto Skrivet 27 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 Skulle vara coolt om det fanns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts