KvaddadPadda Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 Tionde spelet? Tja, om man räknar de 2 expansionerna till 1:an som fulla spel, så ja visst. Själv tycker jag GTA IV är det 8:e spelet i serien. Och då räknade jag inte med GTA Advance... så 9:e då. Men om man räknar de 2 expansionerna som riktiga spel så blir GTA IV det 11:e spelet, så oavsett hur man räknar så är det inte det 10:e spelet. =D *pet pet pet* WTF? Är det inte bara en expansion - London? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 16 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2007 (redigerad) WTF? Är det inte bara en expansion - London? Jag tänkte på Grand Theft Auto: London 1969 och Grand Theft Auto: London 1961. 1961 finns bara till PC, och är en gratis nerladdning. Redigerad 16 juni, 2007 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 16 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2007 Men jag tror att det med episoderna är ett sätt att spara på skivutrymmet och samtidigt kunna behålla bättre grafik. 360 skivan är ju inte oändligt stor, och med episoderna så slipper dom packa allting så tätt, och istället bara göra så att det finns nedladdningsbart till hårddisken sen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 16 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2007 Det blir öar och liknande du kan köpa till, som kommer finnas nedladdningsbara genom tex Xbox Live. Sen kan det vara vad som helst som en bil eller en ny slyna på gatan. Allt är möjlig!! Usch. Det luktar cashcow* a'la The Sims imho... *A product or item that is endlessly upgraded or improved and which users don't mind having to pay full price for the latest examples. A frequent occurance within video games. Btw. är det bara bra att det inte finns nån landsbygd, landsbygd är inte GTA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 16 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2007 Btw. är det bara bra att det inte finns nån landsbygd, landsbygd är inte GTA. Kan till viss del hålla med, men jag måste säga att jag tyckte om det jävligt mycket om det i SA. Jag är öppen för förändringar, men visst skall man bevara det bästa från tidigare spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 16 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2007 Tänkt er om man fick möjlighet till New Yorks countryside.. Att få köra fram på en enslig, blötlagt väg full med murkna löv.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 Central Park... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 Central Park... Central Park ser inte jag som en landsbygd. För mig är landsbygd, bondgårdar, traktorer, flakbilar och sånt som fanns i SA. Central Park är ju en park. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 (redigerad) Det var ett skämt, men det är väl det närmaste man kommer landsbygd i NY Redigerad 19 juni, 2007 av xenon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 Det finns väl förorter som tex Pelham eller Gun Hill som har lite grönområden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts