Svamp-Svensson Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 Kommer det ej att vara någon landsbygd i GTA:iv? Isf blir jag lite besviken , landsbygden är ju jättetrevlig i san andreas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 Kommer det ej att vara någon landsbygd i GTA:iv? Isf blir jag lite besviken , landsbygden är ju jättetrevlig i san andreas. Med stor sannolikhet, nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 Då spelet utspelar sig i Liberty City (New York), så är det inte så stor chans att de slänger in skogar eller liknande. En chans är om R* tar med Central Park, där bör det finnas träd och dylikt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 (redigerad) Redan bekräftat att det inte kommer finnas öken eller landsbygd. Redigerad 15 juni, 2007 av JohnnyH87 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 Vem vet vad de trycker in i de 2 episoderna som kommer 2008? Det blir nog ingen landsbygd i original-versionen som landar i oktober, men dörrarna står öppna för att de ger spelarna en större spelplan i episoderna, t.e.x. landsbygd eller... vad som helst. Personligen tycker jag att det känns trist att vi inte får någon landsbygd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 Har aldrig förståt det här med olika verisioner.. Blir det en ''uppdatering'' man måste köpa? Förstår inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 Har aldrig förståt det här med olika verisioner.. Blir det en ''uppdatering'' man måste köpa? Förstår inte. Det blir öar och liknande du kan köpa till, som kommer finnas nedladdningsbara genom tex Xbox Live. Sen kan det vara vad som helst som en bil eller en ny slyna på gatan. Allt är möjlig!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 Det blir öar och liknande du kan köpa till, som kommer finnas nedladdningsbara genom tex Xbox Live. Sen kan det vara vad som helst som en bil eller en ny slyna på gatan. Allt är möjlig!! Så nice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 Jag gillar inte när dom lägger till episoder och sånt. Varför inte lägga med sånt från början? Det känns som att dom bara vill tjäna mer pengar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 Jag gillar inte när dom lägger till episoder och sånt. Varför inte lägga med sånt från början? Det känns som att dom bara vill tjäna mer pengar Hur kan du veta om du gillar det eller inte när det här är första gången? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 Hur kan du veta om du gillar det eller inte när det här är första gången? Medveten om vad Battlefield eller möjligtvis Oblivion är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 Medveten om vad Battlefield eller möjligtvis Oblivion är? Ja, jo... Trodde han menade bara GTA, men han gjorde nog inte det ^^ Aja... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 Jag gillar inte när dom lägger till episoder och sånt. Varför inte lägga med sånt från början? Det känns som att dom bara vill tjäna mer pengar asså.. när denna nyheten presenterades att dom ska släppa 2 extra episoder med extra saker till så sa dom tydligt och klart att dem var GRATIS! så tror inte dom gör det för pengarna! släpptes inte GTA 1 1997? såfall e det 10års firande på G Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 Jag gillar inte när dom lägger till episoder och sånt. Varför inte lägga med sånt från början? Det känns som att dom bara vill tjäna mer pengar Så du tycker att de ska skjuta upp spelet till 2008 och lägga in allt direkt istället för att släppa det nu och lägga till extra senare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 asså.. när denna nyheten presenterades att dom ska släppa 2 extra episoder med extra saker till så sa dom tydligt och klart att dem var GRATIS! så tror inte dom gör det för pengarna! släpptes inte GTA 1 1997? såfall e det 10års firande på G Varför kan dom inte bara släppa allt tillsammans då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 (redigerad) släpptes inte GTA 1 1997? såfall e det 10års firande på G Ja, 10 års-jubileum med GTA och dessutom blir GTA IV det tionde spelet i serien också Varför kan dom inte bara släppa allt tillsammans då? För att vi ska få mer att spela kanske? Och att spelet ska räcka ännu längre än vad det annars skulle göra. Redigerad 15 juni, 2007 av Quattro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 Varför kan dom inte bara släppa allt tillsammans då? För att de inte vill dra ut för mycket på releasedatumet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 Ja, 10 års-jubileum med GTA och dessutom blir GTA IV det tionde spelet i serien också För att vi ska få mer att spela kanske? Och att spelet ska räcka ännu längre än vad det annars skulle göra. Det betyder alltså att man bör bli på fyllan den dagen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 (redigerad) Ja, 10 års-jubileum med GTA och dessutom blir GTA IV det tionde spelet i serien också För att vi ska få mer att spela kanske? Och att spelet ska räcka ännu längre än vad det annars skulle göra. Tionde spelet? Tja, om man räknar de 2 expansionerna till 1:an som fulla spel, så ja visst. Själv tycker jag GTA IV är det 8:e spelet i serien. Och då räknade jag inte med GTA Advance... så 9:e då. Men om man räknar de 2 expansionerna som riktiga spel så blir GTA IV det 11:e spelet, så oavsett hur man räknar så är det inte det 10:e spelet. =D *pet pet pet* Redigerad 15 juni, 2007 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 Tionde spelet? Tja, om man räknar de 2 expansionerna till 1:an som fulla spel, så ja visst. Själv tycker jag GTA IV är det 8:e spelet i serien. Och då räknade jag inte med GTA Advance... så 9:e då. Men om man räknar de 2 expansionerna som riktiga spel så blir GTA IV det 11:e spelet, så oavsett hur man räknar så är det inte det 10:e spelet. =D *pet pet pet* Jag räknade med GTA 1, 2, 3, VC, SA, LCS, VCS, Advance och London. Lägg till GTA IV så har vi då tio. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts