Joakim_Lind Skrivet 14 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2007 Jag har följt 100% guiderna som finns men ändå så har jag bara 99,53% eller nåt sånt. Ska robbery mission göras? Eller vad måste jag lyckas med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 Jag har följt 100% guiderna som finns men ändå så har jag bara 99,53% eller nåt sånt. Ska robbery mission göras? Eller vad måste jag lyckas med? Lite svårt när man inte vet vad du har gjort. Men har du tagit alla rörelserna/"kampstilarna" på alla gym? Det finns tre olika stilar, en i Los Santos, en i San Fierro och en i Las Venturas... Testa det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 Jag har följt 100% guiderna som finns men ändå så har jag bara 99,53% eller nåt sånt. Ska robbery mission göras? Eller vad måste jag lyckas med? Om du har följt guiden 100 % och gjort allt så måste du ha 100 % =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conzue Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 Jag har följt 100% guiderna som finns men ändå så har jag bara 99,53% eller nåt sånt. Ska robbery mission göras? Eller vad måste jag lyckas med? har du fuskat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 Du har glömt något. Annars skulle du ha 100%. Sen, som ovanstående talare sa, har du fuskat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 Lookie lookie! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 16 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2007 har för mig att i en av gudierna fattades det saker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joakim_Lind Skrivet 17 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 Nej, inget fusk alls har aldrig varit intryckt. Vet att det påverkar även om man inte sparar. http://www.gta-sanandreas.com/guides/100percent/index.php ^^ denna guiden har jag gått igenom. Kolla på en annan 100% guide som var lika dan oxå. Men jag har vart på alla 3 gymmen och lärt mig alla "3" fightstilerna. Kan det vara att jag har hittat unique stunt jumps som jag inte har klarat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 17 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 Nej, inget fusk alls har aldrig varit intryckt. Vet att det påverkar även om man inte sparar. http://www.gta-sanandreas.com/guides/100percent/index.php ^^ denna guiden har jag gått igenom. Kolla på en annan 100% guide som var lika dan oxå. Men jag har vart på alla 3 gymmen och lärt mig alla "3" fightstilerna. Kan det vara att jag har hittat unique stunt jumps som jag inte har klarat? kolla i dina stats Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 17 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 Nej, inget fusk alls har aldrig varit intryckt. Vet att det påverkar även om man inte sparar. http://www.gta-sanandreas.com/guides/100percent/index.php ^^ denna guiden har jag gått igenom. Kolla på en annan 100% guide som var lika dan oxå. Men jag har vart på alla 3 gymmen och lärt mig alla "3" fightstilerna. Kan det vara att jag har hittat unique stunt jumps som jag inte har klarat? Man behöver inte klara Unique Stunts för 100%. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts