trim Skrivet 13 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2007 ja vill börja bygga mina egna bilar men vet inte vart jag kan hitta program o sånt till de. o så vill ja veta grunderna lite bara ja ...jag har sökt utan resultat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 ja vill börja bygga mina egna bilar men vet inte vart jag kan hitta program o sånt till de. o så vill ja veta grunderna lite bara ja ...jag har sökt utan resultat zmod - paint - img tool - och annat editerings program. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 ja vill börja bygga mina egna bilar men vet inte vart jag kan hitta program o sånt till de. o så vill ja veta grunderna lite bara ja ...jag har sökt utan resultat Som doonkey:s ord. Mycket. 1. Bygga en Bil i 3D, Men den får inte ha för många Polys eller texturer. 2. Convertera den (model och textur) till .img och .dff, Kräver väldigt mycket tid. 3. testa den i Gta Sa. Och nej, jag kan inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
trim Skrivet 23 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2007 ok nu har jag zmod men ja har inte en anning om hur man använder det till att göra en bil?... är de inte någon som vet en sida där man kan läsa om det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Swij Skrivet 13 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2007 var kan jag ladda ner zmod ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 16 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2007 var kan jag ladda ner zmod ?? google is your friend. men eftersom jag är så snäll så säger jag direkt www.zmodeler2.com eller nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Swij Skrivet 26 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2007 schysst. jag hittade inte det på google så jag var tvungen att fråga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts