jesper93 Skrivet 26 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2007 det uppdraget är as lätt körde det igår vänta tills han säger killar gå och köp lite munkar då kommer dom säga sir yes sir då ska du gå ut ur bilen och sno pansarvagnen då kommer dom börja skjuta på dig kör till garaget och ställ pansavagnen där innan den självförstörs så har du klarat det:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2007 Vad ni krånglar till det, det är ju bara att vänta på att han ska gå in och köpa munkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 27 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2007 Vad ni krånglar till det, det är ju bara att vänta på att han ska gå in och köpa munkar Va? Ska man inte vänta tills militären går ut för att köpa munkar istället? Så har jag alltid gjort! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The-Proffs Skrivet 16 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2007 (redigerad) MMM, DONUTS!! (munkar) Jag har alltid pepprat ner dom men det verkar annars funka att vänta på att dom köper munkar. EDIT: Jag testade precis och det funkar till och med!! Redigerad 16 december, 2007 av The-Proffs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 19 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2007 Jag brukar lägga mig i bakhåll vid det där fiket. Antingen bakom disken och skjuter soldaten som kommer in, för att sedan kasta handgranater på de utanför, eller så gömmer jag mig bakom närmaste palm och övar prickskytte ^^ Weapon of choice: Kruger Brukar också lägga mig i bakhåll, vid det där fiket - det där dom köper munkar du vet..? Sen kastar jag tonvís med munkar på dom! (Vet inte om någon nämnde det där med munkar tidigare, sorry i så fall!) Weapon of choice: Munkar! Okay, nu var jag dryg - fy på mig! Ska jag vara allvarlig för en gångs skull: åk dit, och vänta på att militären lämnar pansarvagnen för att gå in att köpa munkar! Då har du din chans att sno den! Mouhahahaha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 19 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2007 För att för en gångs skull ge ett riktigt svar på frågan kan jag säga att det bästa är att ställa en bil i vägen, sen springa en lång bit framåt, gärna precis vid munkaffären, sen skjuter man med sniper på den som står upp i tanken. Så fort han är död springer man fram till pansarvagnen och går in i den. Sen är det bara att åka snabbt därifrån. Annars är det populärt att vänta tills de köper munkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 20 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2007 För att för en gångs skull ge ett riktigt svar på frågan kan jag säga att det bästa är att ställa en bil i vägen, sen springa en lång bit framåt, gärna precis vid munkaffären, sen skjuter man med sniper på den som står upp i tanken. Så fort han är död springer man fram till pansarvagnen och går in i den. Sen är det bara att åka snabbt därifrån. Annars är det populärt att vänta tills de köper munkar. w0rd på den.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mavtias Skrivet 28 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2007 Skjut militären på bilen framför tanken (eller hur det nu var) så kommer de att stanna och går fram till han och och säger nåt i stil med "Are you OK?" och då springer du fram och tar tanken. (gubben kommer gå ut ur tanken). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 28 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2007 Skjut militären på bilen framför tanken (eller hur det nu var) så kommer de att stanna och går fram till han och och säger nåt i stil med "Are you OK?" och då springer du fram och tar tanken. (gubben kommer gå ut ur tanken). NEJ DU SKA VÄNTA PÅ ATT DOM SKA KÖPA MUNKAR. DU FUSKAR ANNARS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 28 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2007 Vänta bara på att han ska in och köpa munkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
burken12 Skrivet 28 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2007 (redigerad) Det är väl inte så svårt att vänta på att han går och köper munkar. Nu ska jag gå och köpa munkar. Redigerad 28 december, 2007 av burken12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
D.E Skrivet 26 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2008 (redigerad) Första gången jag gjorde detta uppdrag så sköt jag mig bara genom det och dödade hela konvojen. Nu såhär i efterhand så inser jag att det var ju bara att vänta tills soldaten gick och köpte munkar! EDIT: Insåg inte att jag drog upp en gammal tråd. VC-forumet är dött, I guess. Redigerad 26 april, 2008 av D.E Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts