yo.yo Skrivet 13 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2007 När jag spelade om Vice city så fastnade jag på uppdraget Sir yes sir. Jag hinner inte fram till tanken innan de skuter mig ,men den kanske är låst. har klarat det här förut men jag kan inte nu. Skriv gärna några tips på hur jag ska göra. Tack i förhand Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 13 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2007 När jag spelade om Vice city så fastnade jag på uppdraget Sir yes sir. Jag hinner inte fram till tanken innan de skuter mig ,men den kanske är låst. har klarat det här förut men jag kan inte nu. Skriv gärna några tips på hur jag ska göra. Tack i förhand Jo, du ska vänta tills föraren går och köper munkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2007 Fan, jag ville vara först. Jo det är såhär att du ska vänta tills han går in för att köpa munkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 13 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2007 Va, vadå vänta tills han köper munkar. Ni skojar väl inte nu :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2007 Va, vadå vänta tills han köper munkar. Ni skojar väl inte nu :'( Hehe, nejdå. Anledningen till att vi skrattar är att vi tänker på den här tråden: http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...c=10319&hl= I vilket fall. Flöj efter konvojen tills de ropar "Go get som doughnuts, soldier!" "Sir, yes Sir!" Då klivar föraren ut ur pansarvagnen och du kan hoppa in i den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 13 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2007 Hehe, nejdå. Anledningen till att vi skrattar är att vi tänker på den här tråden: http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...c=10319&hl= I vilket fall. Flöj efter konvojen tills de ropar "Go get som doughnuts, soldier!" "Sir, yes Sir!" Då klivar föraren ut ur pansarvagnen och du kan hoppa in i den. Synd bara att inte Stellan skrev något liknande "Nej, nu ska jag gå och köpa munkar så jag låser denna tråd" Skulle varit pricken på i:et. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 14 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2007 Hehe, nejdå. Anledningen till att vi skrattar är att vi tänker på den här tråden: http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...c=10319&hl= (:!!! I vilket fall. Flöj efter konvojen tills de ropar "Go get som doughnuts, soldier!" "Sir, yes Sir!" Då klivar föraren ut ur pansarvagnen och du kan hoppa in i den. Jag förstår... Tack så mycket då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Avgen_VC Skrivet 14 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2007 Hehe, Andvänd fusk annars vid vissa tillfällen (:!!! Tror jag klarade uppdraget första försöket ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 14 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2007 Kommer ihåg detta uppdrag. Var svårt tills jag insåg att man skulle vänta tills en militär skulle köpa munkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 14 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2007 Hehe, nejdå. Anledningen till att vi skrattar är att vi tänker på den här tråden: http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...c=10319&hl= (:!!! Haha, så jävla härligt knasig tråd Höll på att skratta ihjäl mig då jag läste den första gången Hehe, Andvänd fusk annars vid vissa tillfällen Tror jag klarade uppdraget första försöket ^^ Det är inte bra för spelet att använda fusk. Jag har gjort det, och det har lett till att jag fått köpa ett nytt Vice City två ggr... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Avgen_VC Skrivet 14 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2007 Jag andvänder PC GTA:Vice City så om jag fuskar och nåt händer så kan jag bara avinstallera sen installera på nytt (Skiva eller Nerladdat? Kvittar)! Desutom så tar jag inte såna fusk som sparas till nästa, Utan bara bilar och vapen (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 14 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2007 Jag andvänder PC GTA:Vice City så om jag fuskar och nåt händer så kan jag bara avinstallera sen installera på nytt (Skiva eller Nerladdat? Kvittar)! Desutom så tar jag inte såna fusk som sparas till nästa, Utan bara bilar och vapen (:!!! Okej, jag kör på PS2, det är nog känsligare på den ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skarin Skrivet 27 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 kolla den! http://www.youtube.com/watch?v=GVgOh3emTN4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 27 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 kolla den! http://www.youtube.com/watch?v=GVgOh3emTN4 Kolla den här istället, den är bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 28 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 Men herregud, vänta bara på att militären går ut för att köpa munkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 28 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 Tack för alla tipsen men jag klarade uppdraget dagen efter att jag skapade den här tråden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 28 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 Tack för alla tipsen men jag klarade uppdraget dagen efter att jag skapade den här tråden Klart att du klarade det när du väntade tills militären gick ut för att köpa munkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 28 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 Klart att du klarade det när du väntade tills militären gick ut för att köpa munkar Ja, jag väntade tills han gick ut för att köpa munkar -_- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RasmusN Skrivet 20 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2007 Ja, jag väntade tills han gick ut för att köpa munkar Ja det är ju så att du ska vänta tills millitären går ut för att köpa munkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 26 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2007 Jag brukar lägga mig i bakhåll vid det där fiket. Antingen bakom disken och skjuter soldaten som kommer in, för att sedan kasta handgranater på de utanför, eller så gömmer jag mig bakom närmaste palm och övar prickskytte ^^ Weapon of choice: Kruger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts