T-Bone Mendez Skrivet 13 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2007 Jag fattar inte hur jag ska göra. Ska jag koppla någon kabel mellan TV-kortet och TVn/videon? Det här är kabelpaktet som jag köpte, och det här är TV-kortet som jag köpte. Men jag fattar inte hur jag ska koppla det, broschyren som man fick till är så jävla dålig med information. Det känns som att man måste vara ett teknik-proffs för att kunna sånt här. Jag har aldrig fattat varför det är så svårt. Ibland känns det som att företagen vill göra det så svårt som möjligt. Kan någon hjälpa mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 13 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2007 Okej , du köpte ett kabelpaket + TV kort och undrar vad de är för kabel i mellan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 14 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2007 testa aalla olika kablar på alla ställen? Hur vet du när kortet använder digital/ analog tv, problemet kanske ligger där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts