AngryAxel Skrivet 29 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2008 Grejen är att jag vill ha ett par lite finare och lite dyrare brallor^^ ...men du har ju inte sett brallorna han pratade om, hur vet du att de du vill ha är finare? Tycker bara att det är synd att prislappen på kläderna får dig att vilja ha dem mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 29 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2008 (redigerad) ...men du har ju inte sett brallorna han pratade om, hur vet du att de du vill ha är finare? Tycker bara att det är synd att prislappen på kläderna får dig att vilja ha dem mer. Inte då, men jag är ganska säker på vilka han menar. Beställde denna nyss http://shop.hm.com/external/media/default/673_looks_m_2_1.jpg Redigerad 29 september, 2008 av FerkurZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 29 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2008 De är väldigt lika ett par jeans jag köpte på MQ nyss för 599:- av märket Emilio, bara så du vet. Haha, jag köpte precis samma för två dagar sen. Samma märke och samma pris. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 29 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2008 Haha, jag köpte precis samma för två dagar sen. Samma märke och samma pris. De är ju möjligt att de har fler modeller, mina var väldigt smala och är behandlade på något sätt så de luktar konstigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 29 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2008 De är ju möjligt att de har fler modeller, mina var väldigt smala och är behandlade på något sätt så de luktar konstigt. Okej, mina var inte så smala men luktar faktiskt också lite konstigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 29 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2008 De är ju möjligt att de har fler modeller, mina var väldigt smala och är behandlade på något sätt så de luktar konstigt. Vaxade eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 29 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2008 De är ju möjligt att de har fler modeller, mina var väldigt smala och är behandlade på något sätt så de luktar konstigt. Trodde att diskussionen på något sätt syftade på riktiga (foto)modeller och det kändes väldigt passande men ändå banalt att säga att "de var väldigt smala och är behandlade på något sätt så de luktar konstigt." Det måste vara sent.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 30 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2008 [/quote Trodde att diskussionen på något sätt syftade på riktiga (foto)modeller och det kändes väldigt passande men ändå banalt att säga att "de var väldigt smala och är behandlade på något sätt så de luktar konstigt." Det måste vara sent.. Vaxade eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 30 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2008 Ny jacka beställd... http://www.junkyard.se/images/product_alt/51333.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 30 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2008 Ny jacka beställd... Riktigt snygg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 30 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2008 Riktigt snygg! Tackar. Finns i navy också, men jag gillade olive mer.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 3 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2008 (redigerad) Wieeeeeeeee http://caliroots.com/data/product/images/156042008931165623296183_L.jpg http://caliroots.com/data/product/images/1560420089311656064082_L.jpg Synd bara med de jävla krafset för händerna, men de får man väl klippa bort. Redigerad 3 oktober, 2008 av FerkurZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 4 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2008 (redigerad) Någon som vet en bra butik/second hand i Stockholm som säljer billiga frackar? Sånna här ni vet, fast opyntade alltså. Redigerad 15 februari, 2023 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 4 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2008 Någon som vet en bra butik/second hand i Stockholm som säljer billiga frackar? Sånna här ni vet, fast opyntade alltså. Checka Beyond Retro, Myrorna eller Stadmissionen vid Skanstull. Finns stort överflöd av donerade gamla kavajer och frackar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 4 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2008 Jag söker en basker och en blå-vit-randig tröja. Var kan man få tag på det här, om någonstans? Väldigt gärna rätt så billigt. Tack på förhand! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 4 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2008 Jag söker en basker och en blå-vit-randig tröja. Var kan man få tag på det här, om någonstans? Väldigt gärna rätt så billigt. Tack på förhand! H&M borde väl ha blå-vit-randiga tröjor och baskrar finns i varenda hattbutik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 4 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2008 Jag söker en basker och en blå-vit-randig tröja. Var kan man få tag på det här, om någonstans? Väldigt gärna rätt så billigt. Tack på förhand! Skall någon vara fransk i veckan, kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 4 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2008 H&M borde väl ha blå-vit-randiga tröjor och baskrar finns i varenda hattbutik.Då får jag ta och kolla in hos H&M Skall någon vara fransk i veckan, kanske?Nä. Men om en månad då jag ska vara toastmaster för min kompis som fyller år i november. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 6 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2008 Hittade ett par svarta/mörkblåa chinos på weekdays, sitter prima. Nu är frågan var man kan köpa enfärgade, helt vanliga, halsdukar. Jag tänker inte betala 500 kronor för ett jäkla tygstycke på STUK. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 11 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2008 Beställde denna nyss http://shop.hm.com/external/media/default/673_looks_m_2_1.jpg Vart beställde du den? Letar efter någon liknande rock. Själv har jag slökollat igenom ett par sidor efter ett par enkla, snygga och billiga jeans. Föll till slut för dessa på junkyard som troligtvis ska beställas imorgon! http://www.junkyard.se/mega/product.aspx?p...&lcid=0|237 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts