Jump to content

Klädskåpet!

Renard
 Share

Recommended Posts

Gud, du kan inte mycket du om det där med "emos". : >

Och ja, det är ju såååå alternativt att ha ett svettband, gud.

Okej, nu använde jag ordet emo lite väl överdådigt och obildat.

Men i den kategorin drar jag in alla svarthåriga ungar med spretigt plattat hår, svart tjockt smink under ögonen, svart å rödrandiga tröjor, pokémon väskor 20 cm platåskor i neonrosa, ballerina kjolar, hårband med 2 gungande hjärtan högst upp som blinkar glatt i takt med deras skuttande.

Dessa är förmodligen inte ens emos jag beskrev, utan fashioncore, j-pop eller vad dom nu vill kallas sig. Men tar du en random person på stan, pekar på nån av dessa å ber dem säga vad det är för folk, vad tro du de skulle svara?

Ja, fyfan Jazz detta är vad SD jobbar emot.

Vill ni fortsätta tjabbla om man ska ha vristband eller inte kan ni väl höra av er på annat sätt.

Redigerad av FerkurZ
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och jag har bestämt mig för att införskaffa lite mer färgglada t-shirtar än svarta och svart/röda. Så nu blir det endast en gul eller en grön. Och jag känner att jag vill vara lite nerd (jag är ju en nerd ändå.), så någon av dessa två blir det.

vs Redigerad av Mordos
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

"Fyndiga" videospelsrelaterade t-shrirts är så himla 2001. :)

Kanske så. Fast nu VILL ju jag ha en sådan, eftersom jag är i princip en full-blodad "gamer". Inte pga. mode-intresse eller sådant. Så jag bryr mig inte vilket årtal det var hipp och häpp, I roll on my own on there, yao.

EDIT: Plus, jag bor i JÄMTLAND. Tjejerna går fortfarande med svarta t-shirtar som det står "Jag är en bitch, DEAL WITH IT" på dem. Tror inte de bryr sig så mycket om jag skulle ha fyndig text på t-shirten!

EDIT2: Fixade typo's and shit.

Redigerad av Mordos
Länk till kommentar
Dela på andra sidor