Jump to content

Klädskåpet!

Renard
 Share

Recommended Posts

Tror att den allmänna uppfattningen är att det till och med är "fel" att använda även när man idrottar...

Och du kan nog gissa att jag inte ska använda den när jag idrottar. Varför kan inte forumet förstå att vissa inte vill klä sig i små gulliga skjortor och fina skor?

Du förstår, det är inte så indie. :confused:

Ah, det är där problemet är alltså.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Där man ser vristband, är på plattan, random trapp eller annat äckelhangout

och bärs av emos(eller bara äckliga ungar) som är runt 14 årsåldern.

Diehardfans som bara måste visa hur mycket det älskar sitt band genom att köpa all möjligt skit, bara för att visa för alla och att tillhöra något.

För plagget i sig är ju helt otroligt jävla onödigt och ologiskt och inte alls särskilt snyggt,

visst armband kan man ha. Men en bit mjukistyg med broderad text på?

Jag vet inte hur gammal du är 15-17?

Hur många 15-17 åringar glider runt med en bit mjukistyg på handleden, i gymnasiet, utan att vara "Alternativ" (som jag har för mig att du inte är.)

T-shirten var snygg, men det räcker där, är det inte lite overkill med ett armband också?

Nu ska du ju inte alls lyssna på mig, kör på det du tycker. Men det jag just skrivit är jag nog inte ensam om att tycka...

Redigerad av FerkurZ
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är jämngammal med dig, FerkurZ, och vi har uppenbarligen inte samma klädstil. Jag gillar vristband. Varför? Jag tycker det är snyggt och jag tycker att jag passar i det, jag tycker att det funkar som ett alldeles utmärkt svar.

Sen kan man ju passa på att definiera "alternativ". Jag är uppenbarligen alternativ i jämförelse med de flesta på det här forumet, ni borde veta vilka ni är. Hela mitt liv kretsar kring musikstilen metal och därför försöker jag även klä mig som de flesta "metalheads" klär sig. Jag använder mycket fanboy material, men är jag verkligen ensammen om det? Det tror jag inte, för det är för det mesta så vi klär oss. Jag förstår inte varför det klagas så mycket på detta då man istället kan vara en sådan som accepterar att alla inte klär sig precis som majoriteten gör.

Visst, ni kan fortfarande tycka att jag klär mig rent förjävligt. Ni kanske tycker att jag är en sån där som måste visa vilken grupp av människor jag tillhör. T.ex så färgade jag håret svart av en enda anledning och den anledningen borde ni nog förstå vid det här laget. Men vet ni vad? Jag bryr mig inte. Det finns inte en chans i världen att jag skulle börja glida omkring i det ni klär på er varje morgon, det är helt enkelt inte jag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Diehardfans som bara måste visa hur mycket det älskar sitt band genom att köpa all möjligt skit, bara för att visa för alla och att tillhöra något.

För plagget i sig är ju helt otroligt jävla onödigt och ologiskt och inte alls särskilt snyggt,

Hur många 15-17 åringar glider runt med en bit mjukistyg på handleden, i gymnasiet, utan att vara "Alternativ" (som jag har för mig att du inte är.)

T-shirten var snygg, men det räcker där, är det inte lite overkill med ett armband också?

Nu ska du ju inte alls lyssna på mig, kör på det du tycker. Men det jag just skrivit är jag nog inte ensam om att tycka...

Fan, du borde bli politiker!!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bra att du inte tar åt dig, speciellt på internet.

Men det är klart att folk säger vad de tycker, det är ju trots allt internet.

Så du får väl vara beredd på att både få positiva såväl som negativa gensvar.

Men jag ångrar att jag fråga om åldern, det har inte med det att göra. Men det är/var, som kebab sa, vanligast under 8-9an eran.

Jazz, Jag vet att jag suger på att formulera/uttrycka mig i text ;>

Redigerad av FerkurZ
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gud, du kan inte mycket du om det där med "emos". : >

Och ja, det är ju såååå alternativt att ha ett svettband, gud.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bra att du inte tar åt dig, speciellt på internet.

Men det är klart att folk säger vad de tycker, det är ju trots allt internet.

Så du får väl vara beredd på att både få positiva såväl som negativa gensvar.

Men jag ångrar att jag fråga om åldern, det har inte med det att göra. Men det är/var, som kebab sa, vanligast under 8-9an eran.

Äh, jag förstår att folk reagerar på en del "främmande" saker. Det är helt naturligt.

Sen är jag medveten om varje liten sak jag postar kan uppfattas negativt och därför är jag även beredd på negativa kommentarer. Inte så mycket man kan göra åt egentligen, jag försöker bara få upprättelse och få folk att förstå.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor