Jump to content

Klädskåpet!


Renard
 Share

Recommended Posts

Behöver er hjälp. Har under den här veckan besökt alla vettiga butiker i Eskilstuna i hopp om att hitta en vinterjacka men misslyckats riktigt ordentligt. Finns det någon jacka/rock som ni kan tipsa om? Är väl i princip okej med allt förutom dom där jackorna med pälsluva. Usch. Kan väl sätta ett tak på 2000kr men om det är något som är riktigt snyggt kan jag nog lägga ut lite till. Jag kommer inte överleva vintern utan er hjälp!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Schnyyyyygg! :P

Skulle allvarligt talat också vilja ha en trenchcoat. Är dock lite för feg och dessutom tror jag inte det passar direkt superbra med resten av min klädstil (om man nu kan kalla det det :) )

Redigerad av spajdermän
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Angående converseskor, hur brukar storlekarna vara? Jag har skor i storlek 42 eller knappt över, dvs. 8,5. Skorna jag tänker köpa (dom ovan) finns inte i storlek 8,5 (42), så jag undrar ifall jag bör beställa 8 (41) eller 9 (42.5). Någon som vet ifall dom är stora eller små i storlekarna?

Egentligen bör storlek 8 vara för litet, men jag tycker det verkar som att storlekarna är stora, med tanke på att 9:orna är hela 28 cm på insidan. Jag borde kanske leta upp några liknande skor och jämföra med...

EDIT:

Testade random converse innan, samma modell fast svarta. Passade bra och var sköna, men hittade en annan sko som jag köpte istället.

Redigerad av Tackleberry
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Angående converseskor, hur brukar storlekarna vara? Jag har skor i storlek 42 eller knappt över, dvs. 8,5. Skorna jag tänker köpa (dom ovan) finns inte i storlek 8,5 (42), så jag undrar ifall jag bör beställa 8 (41) eller 9 (42.5). Någon som vet ifall dom är stora eller små i storlekarna?

Egentligen bör storlek 8 vara för litet, men jag tycker det verkar som att storlekarna är stora, med tanke på att 9:orna är hela 28 cm på insidan. Jag borde kanske leta upp några liknande skor och jämföra med...

Testa random converse innan du beställer de du vill ha.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Trenchy! Alla speglar i hemmet är så jäkla dåligt placerade, så jag kan inte få en bild på hela rocken utan att se ut som en krympling.

Köpt på Kappahl.

http://img145.imageshack.us/img145/4268/trenchyro0.th.jpgurl]

Hawt :(

Nästan så man borde ta sig till söderhamn någon dag för att kolla in den.

Wie viel kostet es?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur kommer detta sig?

Man kunde antingen fylla i ett formulär (Namn, adress osv) och få rabatten på det sättet, eller så skickade man iväg ett sms med texten 'KAPPAHL' till något nummer. Sen fick man tillbaka ett sms som man skulle visa upp i kassan. Förmodligen är det någon reklamkampanj som kommer skickas direkt in i mobilen via sms om ett tag, men det kan jag ta.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

http://img87.imageshack.us/img87/4231/sagejohannesah7.png/http://img65.imageshack.us/img65/2374/sagejohannesyy6.png?

(förlåt men jag kom på nu när jag laddat upp bilderna att jag enkelt kunde beskära dom - men ni missara inget förutom ett par byxor, en t-shirt och min vinylspelare, förlåt igen, va!)

Ser bra ut! Men knäpp upp understa knappen på koftan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...