Jump to content

Klädskåpet!


Renard
 Share

Recommended Posts

Jo, jag såg det..

Men du kanske kan ge en liten rapport om hur den är när du fått hem den?

Det känns som skjorttyg, men det verkar mycket tätare, som på en vanligt tshirt.

Det är då inte vattentätt eller vatten avstötande tyg, skulle inte heller tro de håller blåst borta, jag kommer nog använda den som en tröja. Alltså inte ta på mig bara den om det är små duggigt ute.

Kan släng upp bilder om så önskas

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det känns som skjorttyg, men det verkar mycket tätare, som på en vanligt tshirt.

Det är då inte vattentätt eller vatten avstötande tyg, skulle inte heller tro de håller blåst borta, jag kommer nog använda den som en tröja. Alltså inte ta på mig bara den om det är små duggigt ute.

Kan släng upp bilder om så önskas

Se där.

Hade önskat att det var mer tjocklek i den. Så att man kunde använda den som en hood nu på sensommaren.

Du får gärna slänga upp en bild så kan jag bjuda på några bilder på min nya tröja..

8o10ponk4e24.jpg

1sta2bya40b1.jpg

jvtgwknnmkdi.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hoppas for din skull att du ar svart, annars kommer du hora garv vart du an gar.

Koppte ett par baggy byxor en gang (inte direkt sa baggy som dem men anda) och det var ett riktigt sloseri pa pengar. nej jag koper heldre ett par vanliga byxor med en extra storlet och sen drar dem over arslet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...