Jump to content

Klädskåpet!


Renard
 Share

Recommended Posts

Jag kör en Tweak; är det här snyggt?

Ett mellanting (fast lite mer åt Tweaks håll) är hur jag föredrar shorts. Inget fel med Tweaks längd dock - på andra. Skulle själv aldrig bära sådana eftersom mina ben är så otroligt håriga från knäskålen och uppåt. :D

Är gult fult? T-shirts alltså.

Gud, nej! ^_^ Tror hälften av mina t-shirtar är gula. Ett hett tips ifall du vill se lite solbrändare ut förresten. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej. Jag undrar två saker om stan i Linköping.

1. Kan man köpa munktröjor i någon butik (alltså inte fula ziphoodiesar med fulkedja)?

2. Kan man köpa slipover i någon butik?

Tacksam för snabb svar då jag ska in till Linköping med min mor och leta slipover.

1. Ja

2. Troligtvis. Kolla Brothers.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Förutom att de är skitfula.
Åh! Vad är det med dig? Tror du att du är en stilikon eller modepolis, eller? Isådannafall skulle du säga som KalleR och intyga om att munkjackor är fult överhuvudtaget.

Jag dedicerar den här fina videon till dig.

[youtube-old]8M3ENXbFCsE[/youtube-old]

Tack för svar, Kebab. Det uppskattas sjukt mycket!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej. Jag undrar två saker om stan i Linköping.

1. Kan man köpa munktröjor i någon butik (alltså inte fula ziphoodiesar med fulkedja)?

2. Kan man köpa slipover i någon butik?

Tacksam för snabb svar då jag ska in till Linköping med min mor och leta slipover.

Ziphoodies är ju bra mycket snyggare än vanliga munktröjor, munktröjor tappar gärna passform lättare än zipphoodies.

Aja munktröjor finns väl typ överallt i alla random butiker? stadium,intersport osv osv

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Åh! Vad är det med dig? Tror du att du är en stilikon eller modepolis, eller? Isådannafall skulle du säga som KalleR och intyga om att munkjackor är fult överhuvudtaget.

Åh, absolut inte. Har jag inte påstått heller, eller ens indikerat. Jag vill bara framföra hur fula H&M munkjackor är. Alla har dem, alla generella människor som aldrig hört talas om andra klädaffärer än H&M älskar dem.

Fast det är ju bara min åsikt, så får väl ni tycka vad ni vill.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...