Tweak Skrivet 5 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2008 (redigerad) De här ska jag köpa och ha mina sådana här till. Redigerad 5 augusti, 2008 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 5 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2008 Köpte nya skor idag. http://img92.imageshack.us/img92/5927/skuurmo9.jpg Slit-och-släng skor tills jag har pengar till Converse skor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 5 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2008 (redigerad) De här ska jag köpa och ha mina sådana här till. Sjuuukligt fina jeans, blev riktigt sugen själv! Fast ska först och främst ned till Stockholm och kolla i affärerna nu om en vecka eller så, annars är det lurigt att det blir en beställning. Redigerad 5 augusti, 2008 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 5 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2008 Sjuuukligt fina jeans, blev riktigt sugen själv! Fast ska först och främst ned till Stockholm och kolla i affärerna nu först om en vecka eller så, annars är det lurigt att det blir en beställning. Jag ska också vänta, Göteborg på fredag så kollar där först, men annars så. Kollade på Bloc Party-spelning från Reading 07 och då hade Kele jäkligt snygga gråa jeans, det var därför jag blev sugen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jajajaa.... Skrivet 5 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2008 http://www.junkyard.se/images/product_alt/47864.jpg :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 6 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2008 Jag ska också vänta, Göteborg på fredag så kollar där först, men annars så. Kollade på Bloc Party-spelning från Reading 07 och då hade Kele jäkligt snygga gråa jeans, det var därför jag blev sugen. Ooh, kan vi träffas och kramas igen? Kebab kommer bli ännu mer svartsjuk än vad han redan är om jag har kramat dig två gånger, jämfört med hans NOLL gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2008 Ooh, kan vi träffas och kramas igen? Kebab kommer bli ännu mer svartsjuk än vad han redan är om jag har kramat dig två gånger, jämfört med hans NOLL gånger. http://img363.imageshack.us/img363/8558/jackeanteoo0.jpg :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 6 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2008 Ooh, kan vi träffas och kramas igen? Kebab kommer bli ännu mer svartsjuk än vad han redan är om jag har kramat dig två gånger, jämfört med hans NOLL gånger. Kramades vi på Hultsfred? Självklart, kom till Way Out West då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 6 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2008 Kramades vi på Hultsfred? Självklart, kom till Way Out West då! Ja ! Efter att Umberto (Vinnie) hade presenterat sig sa du "Detta är fan värt en kram!", så vi gav det en kram. Jag har inte fått biljetter till WOW, men jag får hänga uppe på ett berg i Slottskogen som jag gjorde förra året så hör jag bra ändå. Annars kan jag våldgästa ditt vandrarhem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 6 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2008 (redigerad) hehe al OLOlol Redigerad 6 augusti, 2008 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 6 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2008 För skrikig? http://img152.imageshack.us/img152/7179/hllndty0.th.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 6 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2008 För skrikig? http://img152.imageshack.us/img152/7179/hllndty0.th.jpg Go for it. ------------- Har även en önskan, någon som vet en svensk internetbutik som säljer tröjor i den här stilen? Syftade inte på luvan som man kunde dra över huvudet utan mönsterstilen. Var väl inte den snyggaste tröjan av det slaget men hittade inget bättre exempel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 6 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2008 Go for it. I already have. Souvenir Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 7 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2008 Det här är en efterlysning. Jag söker en "tröja" som är lik denna: http://stayhard.se/ProdImages/3b78228d-fcd9-40f1-abc9-95462d0550e8.jpg Alltså, jag vill ha en stickad "tröja", som är oversize. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 7 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2008 Var det någon som sa "klä sig fult?" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 7 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2008 Var det någon som sa "klä sig fult?" Generell regel: Shorts skall ALDRIG sluta ovanför knäna. ALDRIG. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 7 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2008 (redigerad) Generell regel: Shorts skall ALDRIG sluta ovanför knäna. ALDRIG. Jag tar på mig vettigare kläder om jag ska ut och göra någonting. Det där är bara träningsshorts. ^^, Redigerad 7 augusti, 2008 av kattälskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 7 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2008 Generell regel: Shorts skall ALDRIG sluta ovanför knäna. ALDRIG. Okej - tvärtom här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 7 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2008 Jag tasr på mig vettigare kläder om jag ska ut och göra någonting. Det där är bara träningsshorts. ^^, Ah, okej. Man vill ju inte att sina forumiter ser ut som någon som jobbar på granngården med på tok för korta shorts lix. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 7 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2008 Generell regel: Shorts skall ALDRIG sluta ovanför knäna. ALDRIG. Jo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts