Jump to content

Klädskåpet!


Renard
 Share

Recommended Posts

Sjuuukligt fina jeans, blev riktigt sugen själv! Fast ska först och främst ned till Stockholm och kolla i affärerna nu först om en vecka eller så, annars är det lurigt att det blir en beställning. :)

Jag ska också vänta, Göteborg på fredag så kollar där först, men annars så. :D Kollade på Bloc Party-spelning från Reading 07 och då hade Kele jäkligt snygga gråa jeans, det var därför jag blev sugen. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag ska också vänta, Göteborg på fredag så kollar där först, men annars så. :D Kollade på Bloc Party-spelning från Reading 07 och då hade Kele jäkligt snygga gråa jeans, det var därför jag blev sugen. :)

Ooh, kan vi träffas och kramas igen? Kebab kommer bli ännu mer svartsjuk än vad han redan är om jag har kramat dig två gånger, jämfört med hans NOLL gånger. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kramades vi på Hultsfred? :D Självklart, kom till Way Out West då!

Ja :naughty:! Efter att Umberto (Vinnie) hade presenterat sig sa du "Detta är fan värt en kram!", så vi gav det en kram. Jag har inte fått biljetter till WOW, men jag får hänga uppe på ett berg i Slottskogen som jag gjorde förra året så hör jag bra ändå. Annars kan jag våldgästa ditt vandrarhem.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Go for it. :D

-------------

Har även en önskan, någon som vet en svensk internetbutik som säljer tröjor i den här stilen? Syftade inte på luvan som man kunde dra över huvudet utan mönsterstilen. Var väl inte den snyggaste tröjan av det slaget men hittade inget bättre exempel.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...