Mordos Skrivet 12 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2008 http://img75.imageshack.us/img75/6668/47172hu4.jpg http://img179.imageshack.us/img179/3834/43317kc9.jpg Inköpt. Kepsen blev rätt bög i jämförelse med min Billabong keps, men det duger istället för en runksvett keps. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 12 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2008 (redigerad) Inköpt. Kepsen blev rätt bög i jämförelse med min Billabong keps, men det duger istället för en runksvett keps. Är det bara jag som tycker att folk med keps ser/känns yngre ut än vad de egentligen är. Det känns lite "knatte, fnatte och tjatte kommer med sina kepsar och spelar boll". typ. Redigerad 12 juni, 2008 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 12 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2008 Är det bara jag som tycker att folk med keps ser/känns yngre ut än vad de egentligen är. Det känns lite "knatte, fnatte och tjatte kommer med sina kepsar och spelar boll". typ. Jag har keps av 2 anledningar. 1. Jag har oerhört förjävligt dåligt hår. 2. Det liksom är egentligen vad som kännetecknar mig. Jag tror mestadelen av folket jag känner inte skulle känna igen mig utomhus utan keps. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 12 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2008 Är det bara jag som tycker att folk med keps ser/känns yngre ut än vad de egentligen är. Det känns lite "knatte, fnatte och tjatte kommer med sina kepsar och spelar boll". typ. Äsch, så du säger. Jag har själv börjat använda keps, ganska nyligen, och om jag får säga det själv så passar jag rätt bra i det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 12 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2008 Äsch, så du säger. Jag har själv börjat använda keps, ganska nyligen, och om jag får säga det själv så passar jag rätt bra i det. Men du är en liten knatte med keps som spelar boll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 13 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2008 Köpt! http://se.zoovillage.com/images/product/pi/10035261/10035261_d1.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 13 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2008 Köpt! http://se.zoovillage.com/images/product/pi/10035261/10035261_d1.jpg Varken snygg eller ful, men finns ju helt klart roligare tröjor än svarta adidas med vita ränder imho... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 13 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2008 Varken snygg eller ful, men finns ju helt klart roligare tröjor än svarta adidas med vita ränder imho... Stämmer att den inte är så galet skoj, men det är en klassiker. Blev ett impulsköp på väg hem från jobbet, då jag ändå behövde en tröja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 13 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2008 Köpt! Säger som duden. Var köpte du och hur mycket? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 13 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2008 Köpt! Väldigt lik min adidasjacka, förutom att jag inte har det adidasmärket på bröstet. Har adidastexten med tre ränder över. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 13 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2008 http://www.junkyard.se/images/product_alt/45568.jpg En sån här skulle jag köpt, om det var inom den genren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 14 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2008 En sån här skulle jag köpt, om det var inom den genren Fan vad lamt. Ser man någonting man gillar så köper man det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 14 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2008 Säger som duden. Var köpte du och hur mycket? adidas Concept Store, Sveavägen 21, Sthlm 600 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 14 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2008 Fan vad lamt. Ser man någonting man gillar så köper man det. Jaja, klart man gör. Men jag tyckte den jag länkade var snyggare ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 14 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2008 Halvt sent ute på Whyreds utförsäljning nu, men man kan alltid hitta något! BRB. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 15 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2008 Halvt sent ute på Whyreds utförsäljning nu, men man kan alltid hitta något! BRB. Hittade en skjorta och ett butiksbiträde som var ruskigt het. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 17 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2008 Är på jakt efter ett par skor. Har grubblat länge på vad för typ, men när jag såg Markus Krunegård på Hultsfred häromdagen blev jag småkär i hans skor. Undrar om någon har koll på var man kan få tar på liknande, gärna i Stockholmsområdet! Antingen det, eller ett par Dr Martens som satt ruskigt bra på Håkan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 17 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2008 Köpt! http://se.zoovillage.com/images/product/pi/10035261/10035261_d1.jpg Jävligt snygg måste jag säga. Stilren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 17 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2008 Är på jakt efter ett par skor. Har grubblat länge på vad för typ, men när jag såg Markus Krunegård på Hultsfred häromdagen blev jag småkär i hans skor. Undrar om någon har koll på var man kan få tar på liknande, gärna i Stockholmsområdet! Antingen det, eller ett par Dr Martens som satt ruskigt bra på Håkan. Rätt svårt att se, jag har dock blivit sugen på att hitta ett par vintageskor, bruna oxfords med tunn sula eller något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 17 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2008 Jävligt snygg måste jag säga. Stilren. Jo tack, har börjat gilla den mer o mer sen jag köpte den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts