Jump to content

Klädskåpet!


Renard
 Share

Recommended Posts

Inköpt. Kepsen blev rätt bög i jämförelse med min Billabong keps, men det duger istället för en runksvett keps.

Är det bara jag som tycker att folk med keps ser/känns yngre ut än vad de egentligen är. Det känns lite "knatte, fnatte och tjatte kommer med sina kepsar och spelar boll". typ. :confused:

Redigerad av Saleen
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det bara jag som tycker att folk med keps ser/känns yngre ut än vad de egentligen är. Det känns lite "knatte, fnatte och tjatte kommer med sina kepsar och spelar boll". typ. :confused:

Jag har keps av 2 anledningar.

1. Jag har oerhört förjävligt dåligt hår.

2. Det liksom är egentligen vad som kännetecknar mig. Jag tror mestadelen av folket jag känner inte skulle känna igen mig utomhus utan keps.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det bara jag som tycker att folk med keps ser/känns yngre ut än vad de egentligen är. Det känns lite "knatte, fnatte och tjatte kommer med sina kepsar och spelar boll". typ. :naughty:

Äsch, så du säger. Jag har själv börjat använda keps, ganska nyligen, och om jag får säga det själv så passar jag rätt bra i det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är på jakt efter ett par skor. Har grubblat länge på vad för typ, men när jag såg Markus Krunegård på Hultsfred häromdagen blev jag småkär i hans skor. Undrar om någon har koll på var man kan få tar på liknande, gärna i Stockholmsområdet! Antingen det, eller ett par Dr Martens som satt ruskigt bra på Håkan.

post-8685-1213688067_thumb.jpg

post-8685-1213688111_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är på jakt efter ett par skor. Har grubblat länge på vad för typ, men när jag såg Markus Krunegård på Hultsfred häromdagen blev jag småkär i hans skor. Undrar om någon har koll på var man kan få tar på liknande, gärna i Stockholmsområdet! Antingen det, eller ett par Dr Martens som satt ruskigt bra på Håkan.

Rätt svårt att se, jag har dock blivit sugen på att hitta ett par vintageskor, bruna oxfords med tunn sula eller något.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...