Jump to content

Klädskåpet!


Renard
 Share

Recommended Posts

Era favoritbutiker på nätet. Ge mig.

Ska köpa en tröja som jag kan ha utanpå T-shirts. Fast den får inte vara för tjock. TIps?

Zoovillage, stylebird, uppercut, lyxoutlet (är inte så sliskigt som det låter).

-----------

Skjorta från The Stray Boys, 399 kronor. :naughty:

Redigerad av Eudoros
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu är det så att jag letar efter mörka tajta bruna brallor, så vet ni vart det finns får ni gärna höra av er!

skit samma ni suger ju på att leta !

650 kr dessutom!

tajta kanske var å ta i fö

Redigerad av FerkurZ
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Oho! Har varit ute ett tag och gått runt i massor av affärer för att hitta sommarplagg. Nu har jag dock bestämt mig för vad och var jag ska köpa allt. Det kommer bli en skjorta samt ett par shortsjeans(eller vad de kallas?) på H&M. Ytterligare en skjorta på Carlings. Två-tre par t-shirts på JC och en vindjacka på antingen Carlings eller Kappahl.

Bilder på allting kommer antagligen på fredag. Känns så underbart att äntligen få shoppa sommarkläder.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)

Jag har sett fler tröjor av ett visst märke som verkar vara väldigt populärt. Det är en vanlig tröja med en lite "guldfågel" på vänstra sidan av bröstet. Bifogar en ful bild jag slängde ihop i Paint som hastigast:

post-6544-1212503275_thumb.jpg

Min fråga är, vad är det för märke?

Redigerad av Renard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har sett fler tröjor av ett visst märke som verkar vara väldigt populärt. Det är en vanlig tröja med en lite "guldfågel" på vänstra sidan av bröstet. Bifogar en ful bild jag slängde ihop i Paint som hastigast:

post-6544-1212503275_thumb.jpg

Min fråga är, vad är det för märke?

Lyle & Scott.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har sett fler tröjor av ett visst märke som verkar vara väldigt populärt. Det är en vanlig tröja med en lite "guldfågel" på vänstra sidan av bröstet. Bifogar en ful bild jag slängde ihop i Paint som hastigast:

post-6544-1212503275_thumb.jpg

Min fråga är, vad är det för märke?

Söt bild. :)

Lyle & Scott. En stickad pullover går lös på en lax.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu är det så att jag letar efter mörka tajta bruna brallor, så vet ni vart det finns får ni gärna höra av er!

skit samma ni suger ju på att leta !

650 kr dessutom!

tajta kanske var å ta i fö

Gå till närmaste Biståndsgrupp, där kan du säkert fynda ngt för under 100kr :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så som en volvokeps och 10liters dunk?

Volvo keps kostar 150kr, iaf den ja köpte på rättviks marknad för 2 år sedan.

Och 10 liters dunk vet ja inte, men 25 liters dunk kostar iaf 120kr med kork på järn och fiske i valbo :)

Redigerad av ERROLS_TRUMMA
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Min hawaiiskjorta sprack då jag böjde mig ned förra sommaren. Dags för en ny? JA!

Det är numera en klassiker för mig.

Några jag funderar på att köpa:

EDIT: Frågan är vilken man ska välja. Något förslag?

Redigerad av Cyper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Min hawaiiskjorta sprack då jag böjde mig ned förra sommaren. Dags för en ny? JA!

Det är numera en klassiker för mig.

Några jag funderar på att köpa:

EDIT: Frågan är vilken man ska välja. Något förslag?

Dock gillade jag ingen, denna var dock den enda utan återkommande mönster, jaja jag såg himlen nu, sieg

Redigerad av FerkurZ
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dock gillade jag ingen, denna var dock den enda utan återkommande mönster, jaja jag såg himlen nu, sieg

Har funderat på den. Även den med bara palmer och.. Även alla andra. Har som vanligt sjukt svårt att bestämma mig. Den första var stilren men litet för mörk för en årstid som denna. Annars blir det kanske den ljusblåa.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...