Kebab Skrivet 21 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2008 Gårdagens klädsel, enkelt, skönt och.. ja, snyggt är det väl från person till person. Riktigt grym t-shirt! Du ser stark ut btw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 21 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2008 (redigerad) Riktigt grym t-shirt! Du ser stark ut btw. Sluta.. Hade en ny lärare i skolan idag, och jag vill ha hans skor.. Fast jag vågade inte fråga vart han köpt dem.. Det var lite finare skor fast sneakers.. tror jag.. typ.. Redigerad 21 maj, 2008 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 21 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2008 (redigerad) Jag vill också visa vad jag köpt på Threadless: http://img391.imageshack.us/img391/5623/threadless1yu1.jpg Redigerad 21 maj, 2008 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 21 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2008 (redigerad) Sluta.. Hade en ny lärare i skolan idag, och jag vill ha hans skor.. Fast jag vågade inte fråga vart han köpt dem.. Det var lite finare skor fast sneakers.. tror jag.. typ.. Färg? Var det tyg eller skin? Form? Märke? Redigerad 21 maj, 2008 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 21 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2008 Färg? Var det tyg eller skin? Form? Märke? Blanda dem här två - http://se.zoovillage.com/images/product/pi...10036196_h1.jpg http://se.zoovillage.com/images/product/pi...10035433_h1.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 21 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2008 (redigerad) Schmoove kanske, men gillar verkligen inte såna skor. Nu tycker jag att sommarens outfits börjar ta plats. Saknar inget plagg. Och jag älskar mina färgglada strumpor. Redigerad 21 maj, 2008 av mr_tobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 21 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2008 Schmoove kanske, men gillar verkligen inte såna skor. Det är lugnt, jag har ändå inga pengar att köpa några. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 21 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2008 Förresten, är svart smal slips begravning? Tror att jag vill klä mig som en nasaingenjörsnörd på skolavslutningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 21 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2008 Förresten, är svart smal slips begravning? Tror att jag vill klä mig som en nasaingenjörsnörd på skolavslutningen. Vit slips är vanligast på begravning. Kör hårt bakelitbrilla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 21 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2008 Vit slips är vanligast på begravning. Kör hårt bakelitbrilla! Vit slips bärs bara av de närmaste anhöriga vid en begravning, övriga har svart. Men nej, jag tycker absolut inte det måste bara vara begravning. Jag har en svart tunn slips som jag drar på mig rätt ofta när det är fest. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 21 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2008 Köpte lite grejer idag. T-Shirt, Ben Sherman: Retro tröja från ETC i Skrapan: Ärmlös munkjacka (eller vad det kallas) kan bli skönt att ha på sig under sommarnätterna, köpt på MQ: Tröja från DePalma, fram: Bak: Är rätt så nöjd med dagens köp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 23 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2008 Fått tillbaka mina älsklingar, i en storlek större version! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 23 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2008 Blanda dem här två - http://se.zoovillage.com/images/product/pi...10036196_h1.jpg http://se.zoovillage.com/images/product/pi...10035433_h1.jpg Kolla; Björn Borg Tiger of Sweden Boss ;deras hemsidor och kolla på deras skor. Dom har sådana typer av skor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 24 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2008 Letar efter en snygg hatt till sommaren, gärna en som kostar under 500:- men om den är riktigt snygg kanske jag kan göra ett undantag. Någon som har något/några förslag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 24 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2008 Letar efter en snygg hatt till sommaren, gärna en som kostar under 500:- men om den är riktigt snygg kanske jag kan göra ett undantag. Någon som har något/några förslag? Hm har massor med hattar. Kalmar har världens minsta herravdelning, men ändå ca 4 olika hattmodeller och alla för under 100kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 24 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2008 Hm har massor med hattar. Kalmar har världens minsta herravdelning, men ändå ca 4 olika hattmodeller och alla för under 100kr. Får ta och kolla upp det där. Fler tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 27 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2008 Jag letar efter en tophat. Jag hittar ingen internet-affär som säljer, vet ni någon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 Jag letar efter en tophat. Jag hittar ingen internet-affär som säljer, vet ni någon? Närmsta antikvitetshandel nej då, jokade bara. finns en affär här i sundsvall som säljer mycket mysko saker, däribland såna där. de absolut läskigaste människorna på stan har såna, köpt på den butiken. heter shanti eller något liknande. veti nteo m de säljer fortfarande dock Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 (redigerad) Era favoritbutiker på nätet. Ge mig. Ska köpa en tröja som jag kan ha utanpå T-shirts. Fast den får inte vara för tjock. TIps? Redigerad 28 maj, 2008 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 Jag letar efter en tophat. Jag hittar ingen internet-affär som säljer, vet ni någon? Kolla på typ, maskerad butiker Era favoritbutiker på nätet. Ge mig. Ska köpa en tröja som jag kan ha utanpå T-shirts. Fast den får inte vara för tjock. TIps? junkyard zoovillage gulanstore caliroots stayhard caliroots är nog bäst, de andra hade jag bara i huvudet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts