Jump to content

Klädskåpet!


Renard
 Share

Recommended Posts

Riktigt grym t-shirt!

Du ser stark ut btw. yes_1010261_0.gif

Sluta..:P

Hade en ny lärare i skolan idag, och jag vill ha hans skor.. Fast jag vågade inte fråga vart han köpt dem.. Det var lite finare skor fast sneakers.. tror jag.. typ..

Redigerad av Saleen
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sluta..:P

Hade en ny lärare i skolan idag, och jag vill ha hans skor.. Fast jag vågade inte fråga vart han köpt dem.. Det var lite finare skor fast sneakers.. tror jag.. typ..

Färg?

Var det tyg eller skin?

Form?

Märke?

Redigerad av Sniper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vit slips är vanligast på begravning. Kör hårt bakelitbrilla!

Vit slips bärs bara av de närmaste anhöriga vid en begravning, övriga har svart.

Men nej, jag tycker absolut inte det måste bara vara begravning. Jag har en svart tunn slips som jag drar på mig rätt ofta när det är fest.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Letar efter en snygg hatt till sommaren, gärna en som kostar under 500:- men om den är riktigt snygg kanske jag kan göra ett undantag. Någon som har något/några förslag?

Hm har massor med hattar. Kalmar har världens minsta herravdelning, men ändå ca 4 olika hattmodeller och alla för under 100kr.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag letar efter en tophat. Jag hittar ingen internet-affär som säljer, vet ni någon? :naughty:

Närmsta antikvitetshandel :( nej då, jokade bara.

finns en affär här i sundsvall som säljer mycket mysko saker, däribland såna där. de absolut läskigaste människorna på stan har såna, köpt på den butiken. heter shanti eller något liknande. veti nteo m de säljer fortfarande dock

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag letar efter en tophat. Jag hittar ingen internet-affär som säljer, vet ni någon? :naughty:

Kolla på typ, maskerad butiker

Era favoritbutiker på nätet. Ge mig.

Ska köpa en tröja som jag kan ha utanpå T-shirts. Fast den får inte vara för tjock. TIps?

junkyard

zoovillage

gulanstore

caliroots

stayhard

caliroots är nog bäst, de andra hade jag bara i huvudet

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...