Jump to content

Klädskåpet!


Renard
 Share

Recommended Posts

Alla har sina klädstilar, respekterar din trots att det enligt mig ser skitfult ut. Lite störande också då det ser ut som en typisk fjortisfylla.

Definera gärna en "fjortisfylla", tycker uttrycket är väldigt otydligt.

Gillar sättet du ser på det här med klädstilar i alla fall!:naughty:

Quad: Klart det var röj!

och det där med att passa in spelar mindre roll för mig. Så länge folk är trevliga mot mig så är jag trevlig tillbaka. Brukar gå bra i de flesta fall!:unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Definera gärna en "fjortisfylla", tycker uttrycket är väldigt otydligt.

Gillar sättet du ser på det här med klädstilar i alla fall!>_<

Quad: Klart det var röj!

och det där med att passa in spelar mindre roll för mig. Så länge folk är trevliga mot mig så är jag trevlig tillbaka. Brukar gå bra i de flesta fall!:)

Jag tror nog du vet vad jag menar med fjortisfylla så jag slipper beskriva det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror nog du vet vad jag menar med fjortisfylla så jag slipper beskriva det.

Tycker uttrycket i allmänhet är väldigt luddigt, men visst.

men, om en fjortisfylla innebär att hänga i en park med skönt folk, en brasa, bandare med skön musik och alkohol en varm vår/sommarkväll så visst. Fjortisfylla it is! >_<

Edit: DimpZ: Köp något du tycker är snyggt och skit i vad alla andra tycker! :)

Redigerad av chiligr
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja iofs, men vill ju inte komma och gå och höra andra säga, "Men åh lolz dom där är såå 2005" ;D

mjo, vissa kanske bryr sig mer än andra om sånt. men om du fick välja på ett par du tycker är skitsnygga från 2005 och ett par som du anser skitfula ifrån 2008, vad väljer du då?(w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

mjo, vissa kanske bryr sig mer än andra om sånt. men om du fick välja på ett par du tycker är skitsnygga från 2005 och ett par som du anser skitfula ifrån 2008, vad väljer du då?(w00t)

Nu handlade det ju inte om vad han tyckte, utan vad som är "populärt"?

@Dimpz: En expert säger säkert något annat, men så vitt jag hunnit se från dem som redan plockat fram sina verkar de flesta modellerna fungera. Så länge du inte beter dig som många gör och tror att dem blir så coola när brillorna åker på, pinsamt.

Har dock aldrig haft på mig ett par själv, bortsett ifrån syrrans stora rosa när jag var 4 bast. Så vad vet väl jag egentligen?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu handlade det ju inte om vad han tyckte, utan vad som är "populärt"?

@Dimpz: En expert säger säkert något annat, men så vitt jag hunnit se från dem som redan plockat fram sina verkar de flesta modellerna fungera. Så länge du inte beter dig som många gör och tror att dem blir så coola när brillorna åker på, pinsamt.

Har dock aldrig haft på mig ett par själv, bortsett ifrån syrrans stora rosa när jag var 4 bast. Så vad vet väl jag egentligen?

Ah, kanske skulle sagt det. Det är vanliga glasögon jag ska ha, inte solglasögon. Det var såna du menade va? (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad som helst utom "nördglasögon" i stort sett IMO. Och nu menar jag såna här:

Fult och fantasilöst. Får mig bara att tänka på någon som har ett par urtvättade stadiumjeans, en "rolig och ball" t-shirt, två storlekar för stor, samt ett par springskor eller ett par salomonskor till.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ah, kanske skulle sagt det. Det är vanliga glasögon jag ska ha, inte solglasögon. Det var såna du menade va? :wub:

Hahaha, det borde jag ha förstått. Kändes bara på något vis som att det borde handla om solbrillor, nåja...

Vad som helst går nog bra ändå, kanske inte flygande tefat i storlek och inte "nördglasögon" som tobbe sa. Dock är jag inte så förtjust i sådana där modebrillor heller...tycker nog egentligen alla glasögon är fula.

Vilken stor hjälp jag lär ha varit nu, hmm.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...