Jump to content

Klädskåpet!


Renard
 Share

Recommended Posts

Carlings. Har varit på jakt överallt efter ett par jag trivs med. Carlings var det sista stället jag trodde jag skulle hitta. De ligger på första bordet till vänster .

Carlings är för övrigt en butik som tagit sig i kragen rejält, hittar alltid någonting när jag är där nu för tiden.

Tänkte ta mig en runda när jag får lön, har inte gjort några större klädköp på länge nu.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dagens outfit

Lätt bäst klädd på hela sajten, litar på Kiedis med men han postar ju inga bilder! ;) Imorn skall jag köpa en sådan hatt. Och riktigt snygga byxor, skall kolla på sådana med. Kostade vad?

Fyfan vad följande är snyggt tillsammans:

vita Converse

vit t-shirt

svarta Nudie slimfit

vit KalleR-hatt

helsvarta pilotbrillor

Får vi en konsert i sommar vet jag hur min scenklädsel kommer att se ut.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tråden heter ju faktiskt klädskåpet, så då är det väl det man ska visa:

Tshirts och tröjor

Byxor, hoodys

Övere: badbyxor, strumpor, kalsonger, bälten etc. Nedre: blandat

Skjortor, kavajer, slipsar, byxor, övrigt

ER TUR!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tråden heter ju faktiskt klädskåpet, så då är det väl det man ska visa:

Tshirts och tröjor

Byxor, hoodys

Övere: badbyxor, strumpor, kalsonger, bälten etc. Nedre: blandat

Skjortor, kavajer, slipsar, byxor, övrigt

ER TUR!

Hur jag än försöker så får jag aldrig mina kläder så fint uppradade. Det kan iofs bero på att mina 2 garderober inte alls räcker för mina kläder... (1/3 i tvätten, 1/3 nån annan stans och 1/3 i garderoben...)

Gillar verkligen dina skjortor och t-shirts!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är riktigt sugen på en amerikansk fotbollströja med mitt egna namn och ett eget nummer på, fast med det klassiska stuket. Laget spelar egentligen ingen roll, och det skall helst vara i form av en klassisk t-shirt. Lite i stil med Franklin & Marshalltröjorna som finns. Skulle väl gå och trycka själv men det ultimaa vore och ha namn/nummer sytt. Går i och för sig också att göra själv, om man är fingerfärdig.

tmqccvtpm9iq.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är riktigt sugen på en amerikansk fotbollströja med mitt egna namn och ett eget nummer på, fast med det klassiska stuket. Laget spelar egentligen ingen roll, och det skall helst vara i form av en klassisk t-shirt. Lite i stil med Franklin & Marshalltröjorna som finns. Skulle väl gå och trycka själv men det ultimaa vore och ha namn/nummer sytt. Går i och för sig också att göra själv, om man är fingerfärdig.

tmqccvtpm9iq.jpg

Åh, säg till om du hittar någon sådan sida/affär. Det såg helt klart intressant ut.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Såhär såg jag ut igår, men det kan variera rätt rejält. (jag som står med röd folkölsburk i handen, tuff som jag såklart är.)

lär ju inte få så mycket positiv respons på det här stället, men men..

Var det röj!?!

Ser dock ut som att alla andra såg lika jävliga ut, så du passade väl in i alla fall.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Såhär såg jag ut igår, men det kan variera rätt rejält. (jag som står med röd folkölsburk i handen, tuff som jag såklart är.)

lär ju inte få så mycket positiv respons på det här stället, men men..

Alla har sina klädstilar, respekterar din trots att det enligt mig ser skitfult ut. Lite störande också då det ser ut som en typisk fjortisfylla.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...