Jump to content

Klädskåpet!


Renard
 Share

Recommended Posts

Jag kom hem från New York IDAG och daamn vilken fin klädshoppingstad! Jag köpte inte överdrivet mycket men det blev bla en del t-shirts, byxor samt en laptop-väska på Brooklyn Industries affär i Chelsea. Älskade deras kläder =)

Men Urban Outfitters var ändå den bästa affären, handlade lite där också. Eller ja, det blev rätt mycket köpt i diverse affärer. Mmmmmm....

Vi sprang aldrig in i varandra >_< . Var du vid Woodbury commons i New Jersey någon dag? Det var som ullared, fast istället för ett stort hus var det en hel by med lite Texas ranch-känsla över sig. Där hade de väldigt mycket snygga kläder och roliga märken; allt från Adidas till Versace, och billigt var det! Vi gick in i en Levi's-affär och handlade fem par jeans, sex, sju par tröjor och tre skjortor för lite mer än 1200kr. Helt klart en upplevelse!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Geek inc.

Vill ha. Fast helvitt vitt passar inte mig. >_<

Köpte den här för ett tag sen. Hittade ingen bild förän nu, kommer väl upp en bättre bild med mig själv med skjortan någon gång.

Redigerad av Saleen
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tänkte beställa ett par sånna här, men så säger mor att hon har ett par liknade,

behöver bara färgas, så det kommer nog se likadana ut ;D

Perfekt nu när pengarna börjar tryta

Dessa ska jag dock beställa;

Saalen, har du något att göra med fnatic att göra eller köpte du bara en tshirt?

Så här ser det gula brallorna ut innan färgning ;

Kommer bild på de nyfärgade sen

Redigerad av FerkurZ
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

tappade bort min jeansjacka *snyftizzz* med min ytterst vacka sydstatsflagga på och annat lyx. köpt mig en het och manlig skinnjacka istället, dock med färdiga märken på med något så fjantig text som "bikerz 4 life". det är ett åsn där stryka och sy märke, har en anna jag ska sätta dit, är det en smart handling att stryka på skinn? :naughty: bild kommer senare :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

tappade bort min jeansjacka *snyftizzz* med min ytterst vacka sydstatsflagga på och annat lyx. köpt mig en het och manlig skinnjacka istället, dock med färdiga märken på med något så fjantig text som "bikerz 4 life". det är ett åsn där stryka och sy märke, har en anna jag ska sätta dit, är det en smart handling att stryka på skinn? :naughty: bild kommer senare :)

Om det är rårandsläder så går det inte, För då kommer du värma upp råranden så läder blir stenhårt och omöjligt att ha på sig iaf. Tror jag iaf..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Några av New York-kläderna jag köpte (färgerna och bildkvallen är aningen mongo pga w800-kamera:

Daaaaaaaamn!

Amerikanska 110V-uttag, Brooklyn Industries

Precis som första tshirten köpt i en av de otaliga klädaffärena på Broadway.

Köpt ut Urban Outfitters, helt fantastisk affär!

Ett par byxor jag också köpte i Brooklyn Industries-affären. Kvalle.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Riktigt grym! :wub:

Har sett båda innan, och de är grymma! Finns de i large nu? :)

Den blå'a finns inte i Large. Jag valde bara den första ovan tillsammans med dem här två:

Edit: + Ett par nya Jeans idag. Fuck shorts.

Redigerad av Saleen
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Var har du köpt chinosen? Ska köpa ett par men inte ens orkat gå in och leta (ändå om det lär finnas överallt). Hoppas du svarar HM. :)

Carlings. Har varit på jakt överallt efter ett par jag trivs med. Carlings var det sista stället jag trodde jag skulle hitta. De ligger på första bordet till vänster .

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...