StellHell Skrivet 14 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2008 Vem bytte namn på min fina lilla tråd utan att fråga mig? Inte för att det spelar någon roll att det byttes, men jag hade ju kunnat få reda på det innan. Stell ditt fanskap , var det du? Trots diverse negativa åsikter, köpte jag de där fingerlösa (heter det så?) handskarna med nitar. Jag gillar dem, struntar i vad etablissemanget här på sajten tycker om dem. I'm a rebel Bry dig inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 14 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 april, 2008 Bry dig inte. Du är sent ute. Började bry mig för ett bra tag sen. Var det du eller? Fan är du rädd att jag ska slå dig på något vis eller? Du vet mycket väl att det inte går över Internet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2008 Du är sent ute. Började bry mig för ett bra tag sen. Var det du eller? Fan är du rädd att jag ska slå dig på något vis eller? Du vet mycket väl att det inte går över Internet. Bry dig inte, as in; Bry dig inte om vad jag gör med "dina" topics, för jag gör vad fan jag vill med dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 14 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2008 Skööön! http://se.zoovillage.com/images/product/pi/10033705/10033705_d1.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 14 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2008 Skööön! Sån har jag fast vinröd. Dock tröttnat på den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 14 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2008 Sån har jag fast vinröd. Dock tröttnat på den. Tänkte ta en vit först, men lite roligare - och snyggare - med lite färgglatt. ...har din i L/XL bjuder jag 65 kr för den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 14 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2008 Tänkte ta en vit först, men lite roligare - och snyggare - med lite färgglatt. ...har din i L/XL bjuder jag 65 kr för den... Min är medium och jag är lång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 14 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2008 Min är medium och jag är lång. Jag har large och är liiite längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 14 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2008 Jag har large och är liiite längre. Jag är 1.94, vad är du? Min är lite kort dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 14 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2008 Jag är 1.94, vad är du? Min är lite kort dock. Aha, men då är jag ändå någon centimeter längre... ...tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 14 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2008 Jag är 1.94, vad är du? Min är lite kort dock. JAG KÖPER! Du får 65:50 för den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 15 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2008 JAG KÖPER! Du får 65:50 för den. Nepp, Lajnux får den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 15 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2008 Nepp, Lajnux får den! YES! Du får dina 7500:- senast i början av nästa vecka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 16 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 april, 2008 Välkommen till GTAsajten! F.D Tradera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 16 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2008 Välkommen till GTAsajten! F.D Tradera. Hahahaha!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DeM57 Skrivet 17 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2008 Köpte den här för nån vecka sen, sitter hur bra som helst http://www.isarapix.org/pix85/1208420975.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 17 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2008 Kom hem från New York idag. Jag har handlat en hel del kläder, bilder kommer snarast! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 18 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2008 (redigerad) Jag kom hem från New York IDAG och daamn vilken fin klädshoppingstad! Jag köpte inte överdrivet mycket men det blev bla en del t-shirts, byxor samt en laptop-väska på Brooklyn Industries affär i Chelsea. Älskade deras kläder =) Men Urban Outfitters var ändå den bästa affären, handlade lite där också. Eller ja, det blev rätt mycket köpt i diverse affärer. Mmmmmm.... Redigerad 18 april, 2008 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 18 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2008 Jag kom hem från New York IDAG och daamn vilken fin klädshoppingstad! Jag köpte inte överdrivet mycket men det blev bla en del t-shirts, byxor samt en laptop-väska på Brooklyn Industries affär i Chelsea. Älskade deras kläder =) Men Urban Outfitters var ändå den bästa affären, handlade lite där också. Eller ja, det blev rätt mycket köpt i diverse affärer. Mmmmmm.... Var inne på Urban Outfitters som du länkade till. Blev jävligt sugen på Lebowski-tröjan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 18 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2008 Var inne på Urban Outfitters som du länkade till. Blev jävligt sugen på Lebowski-tröjan. Bläddra lite under Graphical Tees, där finns mycket goodies. Jag köpte en tröja som jag tyvärr inte hittar på sidan men den det är monkey man som skriker Wazuup och så är det två "pinup"-brudar längst ner. Kan ta en bild på den och lite till imorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts