Tweak Skrivet 27 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2008 Riktigt snygg kombination tycker jag. Håller med! Varifrån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Icicle Skrivet 27 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2008 Håller med! Varifrån? Urban Outfitters. Kolla in hemsidan: http://www.urbanoutfitters.com/urban/index.jsp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 27 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2008 Åh känns skönt att vara tbx på forumet En tröja.. från threadless, jag har för mig att kebab köpte en. Ett tryck på en riddare, men jag hittar den inte, någon vänlig själ som kan länka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2008 Åh känns skönt att vara tbx på forumet En tröja.. från threadless, jag har för mig att kebab köpte en. Ett tryck på en riddare, men jag hittar den inte, någon vänlig själ som kan länka? Japp, det var jag. Den är tyvärr slut i alla storlekar. http://www.threadless.com/product/1018/Playground_Joust Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 27 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2008 Där var den! Damn it också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 27 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2008 På tal om kläder. Måste fan skriva av mig lite. Ska berätta om min irriterande erfarenhet av Zoovillage. Beställde en tröja för en månad sen. Den kom nån vecka senare. Det visade sig att det var fel på skiten, snea/ojämna sömmar så den satt snett. Skickade tillbaka den och ville ha en ny. Fick tröjan idag och det visade sig att slynorna har skickat tillbaka samma tröja till mig, exakt samma tröja det var fel på. Skickar imorgon tillbaka den och begär pengarna tillbaka. Vill dock fortfarande ha den.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2008 På tal om kläder. Måste fan skriva av mig lite. Ska berätta om min irriterande erfarenhet av Zoovillage. Beställde en tröja för en månad sen. Den kom nån vecka senare. Det visade sig att det var fel på skiten, snea/ojämna sömmar så den satt snett. Skickade tillbaka den och ville ha en ny. Fick tröjan idag och det visade sig att slynorna har skickat tillbaka samma tröja till mig, exakt samma tröja det var fel på. Skickar imorgon tillbaka den och begär pengarna tillbaka. Vill dock fortfarande ha den.. Otur. Själv beställde jag en tjejjacka därifrån i tron om att det var en killmodell. Det stod nämligen att det var det. Den var jätteliten, och när jag berättade i skolan att jag hade köpt en tjejjacka så retade de mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 27 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2008 Själv beställde jag en tjejjacka därifrån i tron om att det var en killmodell. Det stod nämligen att det var det. Den var jätteliten, och när jag berättade i skolan att jag hade köpt en tjejjacka så retade de mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 27 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2008 Själv beställde jag en tjejjacka därifrån i tron om att det var en killmodell. Det stod nämligen att det var det. Den var jätteliten, och när jag berättade i skolan att jag hade köpt en tjejjacka så retade de mig. När jag var yngre och väldigt försenad till skolan drog jag i all hast på mig min lillebrors fruktansvärt tajta jeans, i tron att det var ett par av mina som blivit konstig i tvätten. Märkte först då jag satte mig ned vid bänken i skolan att de slutade 1 dm ovanför åkerkulorna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2008 När jag var yngre och väldigt försenad till skolan drog jag i all hast på mig min lillebrors fruktansvärt tajta jeans, i tron att det var ett par av mina som blivit konstig i tvätten. Märkte först då jag satte mig ned vid bänken i skolan att de slutade 1 dm ovanför åkerkulorna... Hahahaha Jag hade en pyjamas-liknande mysdress på skolfotot i lekis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 27 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2008 Hahahaha Jag hade en pyjamas-liknande mysdress på skolfotot i lekis. Jag hade tights på mig på dagis. Såna som tjejer har. Och lekte med barbie. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2008 Hahahaha Jag hade en pyjamas-liknande mysdress på skolfotot i lekis. Vid närmare eftertanke så var det kanske en pyjamas.. Jag hade tights på mig på dagis. Såna som tjejer har. Och lekte med barbie. Touché! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Icicle Skrivet 28 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2008 När jag var liten hade jag en turkos Musse Pigg-dress. Den hade jag ofta. Jakob, du skulle väl säga "varje dag" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 29 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2008 http://caliroots.com/data/product/images/13809200821171526431100_L.jpg Dessa skulle sitta fint Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 1 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2008 Ni som beställt från Threadless. Hur lång tid tog leveransen? Jag har precis fått mina tröjor, tog alltså drygt en vecka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 1 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2008 Bara för att jag fick hem min tshirt med detta tryck idag: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 1 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2008 Själv beställde jag en tjejjacka därifrån i tron om att det var en killmodell. Det stod nämligen att det var det. Den var jätteliten, och när jag berättade i skolan att jag hade köpt en tjejjacka så retade de mig. HJHAHAHAHA Jag hade tights på mig på dagis. Såna som tjejer har. Och lekte med barbie. Okej, vi var inte så lika som barn trots allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 1 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2008 Angående Threadless-tröjorna. Krymper de i första tvätten, eller ska jag köra en gång på 60 grader om de är aningen för stora? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2008 Angående Threadless-tröjorna. Krymper de i första tvätten, eller ska jag köra en gång på 60 grader om de är aningen för stora? Mina krympte inte alls mycket i första tvätten. Fast det verkar vanskligt att tvätta en T-shirt med ett sådant tryck i 60 grader, men vad vet jag.. http://www.inspiredofspirit.com/joomla/forum/style_emoticons/default/hmm.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 1 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2008 Köpte en helvit piké då jag var i Gävle förra veckan. Inget speciellt med den direkt, men används väl någon gång i sommar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts