Jump to content

Klädskåpet!


Renard
 Share

Recommended Posts

På tal om kläder. Måste fan skriva av mig lite. Ska berätta om min irriterande erfarenhet av Zoovillage. Beställde en tröja för en månad sen. Den kom nån vecka senare. Det visade sig att det var fel på skiten, snea/ojämna sömmar så den satt snett. Skickade tillbaka den och ville ha en ny. Fick tröjan idag och det visade sig att slynorna har skickat tillbaka samma tröja till mig, exakt samma tröja det var fel på. Skickar imorgon tillbaka den och begär pengarna tillbaka.

Vill dock fortfarande ha den.. :naughty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

På tal om kläder. Måste fan skriva av mig lite. Ska berätta om min irriterande erfarenhet av Zoovillage. Beställde en tröja för en månad sen. Den kom nån vecka senare. Det visade sig att det var fel på skiten, snea/ojämna sömmar så den satt snett. Skickade tillbaka den och ville ha en ny. Fick tröjan idag och det visade sig att slynorna har skickat tillbaka samma tröja till mig, exakt samma tröja det var fel på. Skickar imorgon tillbaka den och begär pengarna tillbaka.

Vill dock fortfarande ha den.. :lol:

Otur. :naughty:

Själv beställde jag en tjejjacka därifrån i tron om att det var en killmodell. Det stod nämligen att det var det. Den var jätteliten, och när jag berättade i skolan att jag hade köpt en tjejjacka så retade de mig. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Själv beställde jag en tjejjacka därifrån i tron om att det var en killmodell. Det stod nämligen att det var det. Den var jätteliten, och när jag berättade i skolan att jag hade köpt en tjejjacka så retade de mig. :naughty:

När jag var yngre och väldigt försenad till skolan drog jag i all hast på mig min lillebrors fruktansvärt tajta jeans, i tron att det var ett par av mina som blivit konstig i tvätten. Märkte först då jag satte mig ned vid bänken i skolan att de slutade 1 dm ovanför åkerkulorna... ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När jag var yngre och väldigt försenad till skolan drog jag i all hast på mig min lillebrors fruktansvärt tajta jeans, i tron att det var ett par av mina som blivit konstig i tvätten. Märkte först då jag satte mig ned vid bänken i skolan att de slutade 1 dm ovanför åkerkulorna... :D

Hahahaha :)

Jag hade en pyjamas-liknande mysdress på skolfotot i lekis. :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Själv beställde jag en tjejjacka därifrån i tron om att det var en killmodell. Det stod nämligen att det var det. Den var jätteliten, och när jag berättade i skolan att jag hade köpt en tjejjacka så retade de mig. :mf_doof:

HJHAHAHAHA

Jag hade tights på mig på dagis. Såna som tjejer har. Och lekte med barbie.

Okej, vi var inte så lika som barn trots allt. :mf_doof:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Angående Threadless-tröjorna. Krymper de i första tvätten, eller ska jag köra en gång på 60 grader om de är aningen för stora?

Mina krympte inte alls mycket i första tvätten. Fast det verkar vanskligt att tvätta en T-shirt med ett sådant tryck i 60 grader, men vad vet jag..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...