Jump to content

Klädskåpet!


Renard
 Share

Recommended Posts

Någon som är lite mer kunnig om amerikanska storlekar?

Jag är enormt sugen på att beställa skjorta & byxor från denna sida, men tvekar eftersom jag inte vet hur det kommer se ut på mig senare.

Båda mina mejl- och googleförsök har tyvärr inte gett den förväntade responsen, så vad jag nu undrar är om någon vet hur man räknar ut måtten på dem, i centimeter?

Jag vore tacksam för hjälp. :confused:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jahopp då var det dags för mig att röja runt på stan igenom och inhandla vårens alla underbara kläder :shifty:.

Well, till att börja med skulle jag vara fruktansvärt glad om någon visste vart jag kan finna denna modell i sthlm?

9bdyiqeuy77j.jpg

Reebook Classic, (elegant namn).

I övrigt är det nog inget speciellt jag letar efter som jag inte redan vet vart det finns men sitter ni inne på några feta tips så släng fram bara.

Speciellt tröjor är det jag behöver köpa in, helt vanliga, gärna utan luva.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dude, inget illa menat, men du får lära dig att sätta in bilder rätt, man måste klicka på "reply" för att få adressen till länken, och när jag klickade på den länken så fungerade inte bilderna ändå.

Eller är det bara jag som har det "problemet"?

Redigerad av Kiedis
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dude, inget illa menat, men du får lära dig att sätta in bilder rätt, man måste klicka på "reply" för att få adressen till länken, och när jag klickade på den länken så fungerade inte bilderna ändå.

Eller är det bara jag som har det "problemet"?

Jag har samma problem.

Skärpning!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dude, inget illa menat, men du får lära dig att sätta in bilder rätt, man måste klicka på "reply" för att få adressen till länken, och när jag klickade på den länken så fungerade inte bilderna ändå.

Eller är det bara jag som har det "problemet"?

Om man är inloggad på BDB så fungerar det direkt. Men ja, dumt att länka till BDB.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fick hem dom här förra veckan:

(dom är mer blåa i verkligheten)

Threadless har jätterea nu så jag passade på att beställa några, det var ju i princip gratis ändå:

view2_990234_2.jpgview2_990234_3.jpgview1_990234_4.jpgview1_990234_5.jpg

Tror det landade på 75kr per tröja inklusive frakt och allting så wth.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...