Jump to content

Klädskåpet!


Renard
 Share

Recommended Posts

Jag frågade efter det här. Men då frågade jag bara efter affärer i Stockholm. så det är bara sådana svar där.

Men sådana jackor finns väl i de flesta märkesaffärer som till exempel en adidasaffär om ni har någon hos er.

Aha, tack. Du vet inte hur mycket en sådan kostar ungefärligt?

--

@eX: Gör så, tack :innocent:

Redigerad av kicken
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ahahaa!

Kan se det framför mig... någon ikläd den där dräkten, skrikandes och viftandes med armarna som springer rakt in i en stor folkmassa :teehee:

Snarare..

Kan se det framför mig... 10 jävla furfags runt helvetet i dräkten som ligger på marken, runkandes febrilt för att sedan komma på den. Äckliga jävla furfags! DÖ! KILL IT WITH FIRE!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Snarare..

Kan se det framför mig... 10 jävla furfags runt helvetet i dräkten som ligger på marken, runkandes febrilt för att sedan komma på den. Äckliga jävla furfags! DÖ! KILL IT WITH FIRE!

Urk.. jag håller med. GiZmo, säg att du inte vet vad 4chan... eller erkänn din sjuka läggning så jag kan hata dig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Aaaw :D CP bannen gjorde jag bara för att härma dig :teehee:

Det var faktiskt svårare än jag trodde att hitta de :P

Det är omöjligt att hitta CP någon annanstans än just 4chan. Antagligen är det samma skit som gått i cirklar i flera år. Bilden jag postade var just en bild jag hittade på 4chan, för att just posta i pedobear trådar.. Vilket var ett gravt misstag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är omöjligt att hitta CP någon annanstans än just 4chan. Antagligen är det samma skit som gått i cirklar i flera år. Bilden jag postade var just en bild jag hittade på 4chan, för att just posta i pedobear trådar.. Vilket var ett gravt misstag.

Inte alls inte alls! :P Bilderna jag hittade låg på nån skum rysk sida.. Så de så! :teehee:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...