KalleR Skrivet 5 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2008 [youtube-old]X2EDtxEumFI[/youtube-old] Ganska stor skillnad på wayfarers och stora fula flugbrillor :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2008 Ganska stor skillnad på wayfarers och stora fula flugbrillor :/ Absolut, de som FerkurZ postade är snygga. Kunde dock inte låta bli att tänka på den där videon när jag såg dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 6 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2008 Letar vårjacka nu. Har sett en bajsasnygg från Whyred i svart blankt material, ska fråga plånboken om 1500 kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 7 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2008 Vill ha, hittar den dock ingenstans Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 7 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2008 Letar vårjacka nu. Har sett en bajsasnygg från Whyred i svart blankt material, ska fråga plånboken om 1500 kr.Be snällt och fota sen, tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 7 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2008 Är det overkill trench coat i år? Många som har det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 7 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2008 Är det overkill trench coat i år? Många som har det? Jag kommer att bära det i alla fall, skräddarsydd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 7 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2008 Be snällt och fota sen, tack. Har inte vågat köpa än, tror att jag kommer att ångra mig. Den är rätt speciell. Här är modellen fast den jag funderar på är pianosvart...så att säga. http://whyred.eshop.se/images/original/Aubert%2010.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 7 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2008 (redigerad) Är det overkill trench coat i år? Många som har det? Monkey see monkey do, palla vara en apa Redigerad 7 mars, 2008 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 7 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2008 Har inte vågat köpa än, tror att jag kommer att ångra mig. Den är rätt speciell. Här är modellen fast den jag funderar på är pianosvart...så att säga. Nej, den är snygg, skulle "bryta av" din klädstil överlag på ett skitsnyggt sätt. Påminner lite om vindjackorna från Nike som är svinsnygga och finns även Lyle and Scott-vårjackor som kommit nu i mörkblått glänsigt, plastigt material. Large i den var dock för liten för mig så det blev svårt. Men snyggt är det! Kör hårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 7 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2008 Har inte vågat köpa än, tror att jag kommer att ångra mig. Den är rätt speciell. Här är modellen fast den jag funderar på är pianosvart...så att säga. http://whyred.eshop.se/images/original/Aubert%2010.jpg Jag tycker att den var mäktigt snygg. Jag hade lätt köpt den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 7 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2008 Har inte vågat köpa än, tror att jag kommer att ångra mig. Den är rätt speciell. Här är modellen fast den jag funderar på är pianosvart...så att säga. http://whyred.eshop.se/images/original/Aubert%2010.jpg Kragen/hela jackan ser ut som en urfärgad soppåse. Men den ser säkert bättre ut IRL. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 7 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2008 Nej, den är snygg, skulle "bryta av" din klädstil överlag på ett skitsnyggt sätt. Påminner lite om vindjackorna från Nike som är svinsnygga och finns även Lyle and Scott-vårjackor som kommit nu i mörkblått glänsigt, plastigt material. Large i den var dock för liten för mig så det blev svårt. Men snyggt är det! Kör hårt. Lite vad jag tänkt faktiskt. Får begrunda det här. Skulle dock hellre vilja ha den här tror jag: http://whyred.eshop.se/images/original/Timo%201.jpg Men 2000 för en vårjacka, mjo. Någon som vill köpa ett par Sunday Sun Storm-jeans btw? 29/34. Exakta modellen som finns i city-Åhlens aktuella sortiment, där de kostar 1000 kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 7 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2008 Kragen/hela jackan ser ut som en urfärgad soppåse. Men den ser säkert bättre ut IRL. Men han skulle ju ha en svart. Fast då kanske den ser ut som en hundbajspåse. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2008 Påminner lite om vindjackorna från Nike som är svinsnygga [...] Åh, de är fina indeed. Var på gång att köpa något sådant förra våren. Vet faktiskt inte varför det inte blev av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 7 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2008 Åh, de är fina indeed. Var på gång att köpa något sådant förra våren. Vet faktiskt inte varför det inte blev av. Min vän Anton har en sån, hade köpt en själv annars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 8 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2008 Påminner lite om vindjackorna från Nike som är svinsnygga[...] Har du bild eller länk till någon av dom? Jag skippade i att köpa en jacka från Fred Perry som gick på 1500 kr och frossade istället i mig pikés och en skjorta. Ja, redan. ( ) Men då det var pikés som jag sökt rätt länge drog jag åt mig ett par direkt då de äntligen fanns i lager... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 8 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2008 Jag ska också snart inskaffa mig en vårjacka. Vill dock komma undan billigt. Tips på det? Sedan skulle jag gärna vilja ha en sådan jacka som han (Elijah Wood) hade i filmen Green Street Hooligans. Alltså, en sorts vindjacka som är väldigt tunn. Jag tror den har diskuterats tidigare i tråden, men hittar inte. Någon som vet var en sådan kan finnas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 8 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2008 Sedan skulle jag gärna vilja ha en sådan jacka som han (Elijah Wood) hade i filmen... Så långt hann jag läsa innan mina tankar for till att du vill ha rocken han har i Sagan Om Ringen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 8 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2008 Jag ska också snart inskaffa mig en vårjacka. Vill dock komma undan billigt. Tips på det? Sedan skulle jag gärna vilja ha en sådan jacka som han (Elijah Wood) hade i filmen Green Street Hooligans. Alltså, en sorts vindjacka som är väldigt tunn. Jag tror den har diskuterats tidigare i tråden, men hittar inte. Någon som vet var en sådan kan finnas? Jag frågade efter det här. Men då frågade jag bara efter affärer i Stockholm. så det är bara sådana svar där. Men sådana jackor finns väl i de flesta märkesaffärer som till exempel en adidasaffär om ni har någon hos er. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts