Jump to content

Klädskåpet!


Renard
 Share

Recommended Posts

Har inte vågat köpa än, tror att jag kommer att ångra mig. Den är rätt speciell. Här är modellen fast den jag funderar på är pianosvart...så att säga.

Nej, den är snygg, skulle "bryta av" din klädstil överlag på ett skitsnyggt sätt. Påminner lite om vindjackorna från Nike som är svinsnygga och finns även Lyle and Scott-vårjackor som kommit nu i mörkblått glänsigt, plastigt material. Large i den var dock för liten för mig så det blev svårt. Men snyggt är det! Kör hårt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, den är snygg, skulle "bryta av" din klädstil överlag på ett skitsnyggt sätt. Påminner lite om vindjackorna från Nike som är svinsnygga och finns även Lyle and Scott-vårjackor som kommit nu i mörkblått glänsigt, plastigt material. Large i den var dock för liten för mig så det blev svårt. Men snyggt är det! Kör hårt.

Lite vad jag tänkt faktiskt. Får begrunda det här. Skulle dock hellre vilja ha den här tror jag:

Men 2000 för en vårjacka, mjo.

Någon som vill köpa ett par Sunday Sun Storm-jeans btw? 29/34. Exakta modellen som finns i city-Åhlens aktuella sortiment, där de kostar 1000 kr.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Påminner lite om vindjackorna från Nike som är svinsnygga[...]

Har du bild eller länk till någon av dom? :confused:

Jag skippade i att köpa en jacka från Fred Perry som gick på 1500 kr och frossade istället i mig pikés och en skjorta. Ja, redan. ( :innocent: ) Men då det var pikés som jag sökt rätt länge drog jag åt mig ett par direkt då de äntligen fanns i lager... :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag ska också snart inskaffa mig en vårjacka. Vill dock komma undan billigt. Tips på det?

Sedan skulle jag gärna vilja ha en sådan jacka som han (Elijah Wood) hade i filmen Green Street Hooligans. Alltså, en sorts vindjacka som är väldigt tunn. Jag tror den har diskuterats tidigare i tråden, men hittar inte. Någon som vet var en sådan kan finnas?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag ska också snart inskaffa mig en vårjacka. Vill dock komma undan billigt. Tips på det?

Sedan skulle jag gärna vilja ha en sådan jacka som han (Elijah Wood) hade i filmen Green Street Hooligans. Alltså, en sorts vindjacka som är väldigt tunn. Jag tror den har diskuterats tidigare i tråden, men hittar inte. Någon som vet var en sådan kan finnas?

Jag frågade efter det här. Men då frågade jag bara efter affärer i Stockholm. så det är bara sådana svar där.

Men sådana jackor finns väl i de flesta märkesaffärer som till exempel en adidasaffär om ni har någon hos er.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...