Jump to content

Klädskåpet!


Renard
 Share

Recommended Posts

Galet, köpte ytterligare ett par Sunday Sun. Lite blåare men ungefär likadana som jag köpte förut på Weekdays Götgatan.

Den gången 75% rea, 250 kr.

Den här gången; alla jeans 50kr. Lite halvsurt, MEN jag fick ju några som passade perfekt återigen (samma storlek) och som var ännu snyggare. Så, 95% rea, helt okej :naughty: .

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hejsan! Någon som har en arning, eller gissning om vart man kan få tag i en sånhär tröja? Eller liknande. Har skaffat en sorts kärlek för "träningsoverall" tröjor om ni fattar.

Tack på förhudhand

Vad ska du med den till?

Den såg inte speciellt bra ut ;)

Peace

EDIT

Jag har blivit förälskad i denna hoodyn (tröjan för er svennar :D)

Är det någon som har nån susning om vad det är för märke det är? :D

Rapparen heter för övrig Jibbs. :D

Redigerad av R8N
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Funderar på att beställa från Threadless igen. Vilka av dom här 3 ska jag ta?

view2_983159_0.jpg

Den var helt okej snygg för sig själv, men det är synd att den är på grå. Det känns som att grå inte passar till något. Vad ska man ha till? Blåa jeans funkar inte. Svarta blir också fel.

zoom_983159_1.gif

Bara för att den är tuff.

zoom_983159_2.gif

eller

view2_983159_3.jpg

?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Funderar på att beställa från Threadless igen. Vilka av dom här 3 ska jag ta?

Den första, eller den gråa, utan tvekan. Grått passar skitsnyggt till både blåa (eller alltså blåa jeans, nu menar jag "vanligt" jeansblå) och svarta jeans. Passa dig för armsvett bara.

Var i stan i lördags och äntligen blev det lite kläder i alla fall. Gick också in på STUK och testade ett par Acne Mic, grymt jävla snygga och sköna men vill helst ha en annan storlek som inte fanns och dessutom var de ganska dyra så jag hade itne tillräckligt pengar. Planeras att köpa till nästnästa månadspeng.

Nästa månad blir det lite bandtröjor. Ramones, the Velvet Underground samt RATM. :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den första, eller den gråa, utan tvekan. Grått passar skitsnyggt till både blåa (eller alltså blåa jeans, nu menar jag "vanligt" jeansblå) och svarta jeans. Passa dig för armsvett bara.

Jag ska ta tre menade jag. Jag har svårt att se mig grå+blå jeans. Måste testa.

:rolleyes:

Men ska du bara beställa en? ;)

Nä, jag fick ryck när jag skrev. Menade att jag skulle ta 3 av dom 4.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...