Kebab Skrivet 24 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2008 (redigerad) Aaa visst, någon annan som ska ha nått på samma gång?....när jag ändå är i farten Lite knark kanske? Sen edit: Jag vet fan inte var det där kom ifrån. http://ww2.beffo.se/upload/pic~/img538/hmm.gif "Jag var trött när jag skrev det." Redigerad 24 februari, 2008 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 24 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2008 Pappa var i Washington och köpte diverse roliga T-shirts till mig och min bror. http://pici.se/pictures/HZysAsfgY.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 25 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2008 Köpte nya skor idag. Jag vet att det är dålig kvalité, jag tog kortet med mobilen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 25 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2008 Köpte nya skor idag. Jag vet att det är dålig kvalité, jag tog kortet med mobilen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 25 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2008 Galet, köpte ytterligare ett par Sunday Sun. Lite blåare men ungefär likadana som jag köpte förut på Weekdays Götgatan. Den gången 75% rea, 250 kr. Den här gången; alla jeans 50kr. Lite halvsurt, MEN jag fick ju några som passade perfekt återigen (samma storlek) och som var ännu snyggare. Så, 95% rea, helt okej . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 25 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2008 PÅ Junkyard står det ett rött pris, Är det "Nya" priset efter 40% dragit? Eller dras det 40% rabatt av det röda priset? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 25 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2008 PÅ Junkyard står det ett rött pris, Är det "Nya" priset efter 40% dragit? Eller dras det 40% rabatt av det röda priset? Allt, som det står på första sidan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 25 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2008 Allt, som det står på första sidan Jamen, jag har hittat en vara som har rött pris, Dras 40% av det röda priset då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 25 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2008 Hejsan! Någon som har en arning, eller gissning om vart man kan få tag i en sånhär tröja? Eller liknande. Har skaffat en sorts kärlek för "träningsoverall" tröjor om ni fattar. Tack på förhudhand Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R8N Skrivet 25 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2008 (redigerad) Hejsan! Någon som har en arning, eller gissning om vart man kan få tag i en sånhär tröja? Eller liknande. Har skaffat en sorts kärlek för "träningsoverall" tröjor om ni fattar. Tack på förhudhand Vad ska du med den till? Den såg inte speciellt bra ut Peace EDIT Jag har blivit förälskad i denna hoodyn (tröjan för er svennar ) http://img170.imageshack.us/img170/7606/villketmrkeqh5.png Är det någon som har nån susning om vad det är för märke det är? Rapparen heter för övrig Jibbs. Redigerad 25 februari, 2008 av R8N Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 26 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2008 EDIT tror nog det är LRG Och jag vet att det är det så du behöver inte tro längre Jag visste också acctualllllyyyy, men bra då är vi 2 om det Det heter alltså "LRG". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 26 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2008 Funderar på att beställa från Threadless igen. Vilka av dom här 3 ska jag ta? Den var helt okej snygg för sig själv, men det är synd att den är på grå. Det känns som att grå inte passar till något. Vad ska man ha till? Blåa jeans funkar inte. Svarta blir också fel. Bara för att den är tuff. eller ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 26 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2008 Hejsan! Någon som har en arning, eller gissning om vart man kan få tag i en sånhär tröja? Eller liknande. Har skaffat en sorts kärlek för "träningsoverall" tröjor om ni fattar. Tack på förhudhand Caliroots hade sånt där.. http://caliroots.com/system/search/search....32&active=0 tryck en sida framåt också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 26 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2008 Funderar på att beställa från Threadless igen. Vilka av dom här 3 ska jag ta? Den första, eller den gråa, utan tvekan. Grått passar skitsnyggt till både blåa (eller alltså blåa jeans, nu menar jag "vanligt" jeansblå) och svarta jeans. Passa dig för armsvett bara. Var i stan i lördags och äntligen blev det lite kläder i alla fall. Gick också in på STUK och testade ett par Acne Mic, grymt jävla snygga och sköna men vill helst ha en annan storlek som inte fanns och dessutom var de ganska dyra så jag hade itne tillräckligt pengar. Planeras att köpa till nästnästa månadspeng. Nästa månad blir det lite bandtröjor. Ramones, the Velvet Underground samt RATM. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2008 Funderar på att beställa från Threadless igen. Vilka av dom här 3 ska jag ta? ? Men ska du bara beställa en? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 26 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2008 Den första, eller den gråa, utan tvekan. Grått passar skitsnyggt till både blåa (eller alltså blåa jeans, nu menar jag "vanligt" jeansblå) och svarta jeans. Passa dig för armsvett bara. Jag ska ta tre menade jag. Jag har svårt att se mig grå+blå jeans. Måste testa. Men ska du bara beställa en? Nä, jag fick ryck när jag skrev. Menade att jag skulle ta 3 av dom 4. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 27 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2008 Den där är ju ett måste iaf. ----- Två t-shirts jag köpte på Rockzone. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 27 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2008 Den gillade jag verkligen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 27 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2008 (redigerad) Vårjacka-dags. Me gusto mucho. http://ww2.beffo.se/upload/pic~/th/fijtf8dyqjyo.jpg Redigerad 27 februari, 2008 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 27 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2008 Köpte en tröja igår på konserten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts