Eudoros Skrivet 22 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2008 Köpte en skjorta från Tiger of Sweden i onsdags. Snygg! Pris på den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 22 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2008 Snygg! Pris på den? På Zoovillage kostar den 760kr. Skulle väldigt gärna vilja ha en, men att lägga så mycket på en skjorta är inget jag bör göra med min ekonomi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 22 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2008 På Zoovillage kostar den 760kr. Skulle väldigt gärna vilja ha en, men att lägga så mycket på en skjorta är inget jag bör göra med min ekonomi. Jo, 760 kronor för en skjorta var rätt saftigt. Men söker febrilt efter ett antal skjortor till sommaren men jag vet egentligen inte varför jag börjar få det suget redan nu. Det är ju ingen brådska direkt, bara februari än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 22 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2008 (redigerad) På Zoovillage kostar den 760kr. Skulle väldigt gärna vilja ha en, men att lägga så mycket på en skjorta är inget jag bör göra med min ekonomi. Att skjortor ska vara så dyra... Vi med lite mindre budget får nöja oss med T-shirts. Edit: Jag sitter i exakt samma situation, Eudoros. Redigerad 22 februari, 2008 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 22 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2008 (redigerad) Snygg! Pris på den? 795:-. MEN köpte den för 240:- 70% slutrea. Men hade faktiskt kunnat lägga ut fullt pris, för den sitter otroligt bra. Redigerad 22 februari, 2008 av Kiedis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 22 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2008 795:-. MEN köpte den för 240:- 70% slutrea. Men hade faktiskt kunnat lägga ut fullt pris, för den sitter otroligt bra. Allvarligt?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 22 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2008 795:-. MEN köpte den för 240:- 70% slutrea. Men hade faktiskt kunnat lägga ut fullt pris, för den sitter otroligt bra. Sånt som får mig att hata att bo i en liten pluttifnatt-skithåla som Alfta/Bollnäs. Det bästa man kommer över i REA-väg i affärerna här är lantfoder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 22 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2008 Sånt som får mig att hata att bo i en liten pluttifnatt-skithåla som Alfta/Bollnäs. Det bästa man kommer över i REA-väg i affärerna här är lantfoder. Hey varför inte va lite udda o sy upp en vacker klänning i solrosfrön?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 22 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2008 Allvarligt?! Varit liknande reor överallt i Stockholm senaste månaden. Whyred, Jenny Hellström, Stray Boys, 50% rea på rean på Åhlens, you name it. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 22 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2008 Allvarligt?! Jora, Gatt-butiken, hade en massa gött att hitta för en spotstyvel. Rean lär väl pågå en vecka eller nått till, snart är det ju "officiellt" vår och då är butikerna fyllda med vår/sommarsaker, men hey snart är det ju sommarrea. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 22 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2008 Att skjortor ska vara så dyra... Vi med lite mindre budget får nöja oss med T-shirts. Edit: Jag sitter i exakt samma situation, Eudoros. Inte nödvändigtvis. Man kan få tag i billiga skjortor som är stiliga och hållbara för ett billigt pris, bara man kollar i rätt butiker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 22 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2008 (redigerad) Inte nödvändigtvis. Man kan få tag i billiga skjortor som är stiliga och hållbara för ett billigt pris, bara man kollar i rätt butiker. Langa onlinebutik dirr! Redigerad 22 februari, 2008 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 22 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2008 Jora, Gatt-butiken, hade en massa gött att hitta för en spotstyvel. Rean lär väl pågå en vecka eller nått till, snart är det ju "officiellt" vår och då är butikerna fyllda med vår/sommarsaker, men hey snart är det ju sommarrea. Vet du om de hade fler av den skjortan du köpte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 22 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2008 Inte nödvändigtvis. Man kan få tag i billiga skjortor som är stiliga och hållbara för ett billigt pris, bara man kollar i rätt butiker. Sen måste dom vara snygga också, vi såg ju din skjorta i "Bild på dig själv - tråden" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 22 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2008 Vet du om de hade fler av den skjortan du köpte? Ja det hängde några stycken där, fanns i rött också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 22 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2008 Ja det hängde några stycken där, fanns i rött också. Jag troddde aldrig jag skulle skriva något som detta, men om någon är intresserad skulle jag kunna tänka mig att ge en slant till den som tar sig till den butiken, köper skjortan (om den finns i medium) och skickar den till mig. Jag skulle allvarligt kunna tänka mig detta, så fundera på om ni är intresserad. Dock ska jag själv ge mig ut imorrn, för att se om jag kan göra några klipp här i stan först. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 22 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2008 Langa onlinebutik dirr! Jag snackar inte om onlinebutiker Sen måste dom vara snygga också, vi såg ju din skjorta i "Bild på dig själv - tråden" Den var i stort sett likadan som Kiedis bara att min är mörkröd, och bara hade en bröstficka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 22 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2008 Jag troddde aldrig jag skulle skriva något som detta, men om någon är intresserad skulle jag kunna tänka mig att ge en slant till den som tar sig till den butiken, köper skjortan (om den finns i medium) och skickar den till mig. Jag skulle allvarligt kunna tänka mig detta, så fundera på om ni är intresserad. Dock ska jag själv ge mig ut imorrn, för att se om jag kan göra några klipp här i stan först. Jag jobbar inte allt för långt ifrån butiken jag köpte min skjorta i, så det är ju ingen omöjlighet att jag kan ställa upp på det, om du inte hittar något imorgon så hör av dig så kan jag kolla efter en medium. Innan du köper ett Tigerplagg så ska du veta att deras kläder är rätt så tajta, så har du medium så kanske large är bäst, jag själv använder medium/large och fick köpa den skjortan i XL och den sitter ändå rätt så tajt. Och det är lite flanellaktigt material. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 Jag jobbar inte allt för långt ifrån butiken jag köpte min skjorta i, så det är ju ingen omöjlighet att jag kan ställa upp på det, om du inte hittar något imorgon så hör av dig så kan jag kolla efter en medium. Innan du köper ett Tigerplagg så ska du veta att deras kläder är rätt så tajta, så har du medium så kanske large är bäst, jag själv använder medium/large och fick köpa den skjortan i XL och den sitter ändå rätt så tajt. Och det är lite flanellaktigt material. Köp några Mountain Dew till mig också på samma gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 24 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2008 Köp några Mountain Dew till mig också på samma gång. Aaa visst, någon annan som ska ha nått på samma gång?....när jag ändå är i farten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts