Jump to content

Klädskåpet!


Renard
 Share

Recommended Posts

På Zoovillage kostar den 760kr. Skulle väldigt gärna vilja ha en, men att lägga så mycket på en skjorta är inget jag bör göra med min ekonomi. :confused:

Jo, 760 kronor för en skjorta var rätt saftigt. Men söker febrilt efter ett antal skjortor till sommaren men jag vet egentligen inte varför jag börjar få det suget redan nu. Det är ju ingen brådska direkt, bara februari än. :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

På Zoovillage kostar den 760kr. Skulle väldigt gärna vilja ha en, men att lägga så mycket på en skjorta är inget jag bör göra med min ekonomi. :unsure:

Att skjortor ska vara så dyra... Vi med lite mindre budget får nöja oss med T-shirts. :confused:

Edit: Jag sitter i exakt samma situation, Eudoros. :lol:

Redigerad av Saleen
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja det hängde några stycken där, fanns i rött också.

Jag troddde aldrig jag skulle skriva något som detta, men om någon är intresserad skulle jag kunna tänka mig att ge en slant till den som tar sig till den butiken, köper skjortan (om den finns i medium) och skickar den till mig. Jag skulle allvarligt kunna tänka mig detta, så fundera på om ni är intresserad.

Dock ska jag själv ge mig ut imorrn, för att se om jag kan göra några klipp här i stan först.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag troddde aldrig jag skulle skriva något som detta, men om någon är intresserad skulle jag kunna tänka mig att ge en slant till den som tar sig till den butiken, köper skjortan (om den finns i medium) och skickar den till mig. Jag skulle allvarligt kunna tänka mig detta, så fundera på om ni är intresserad.

Dock ska jag själv ge mig ut imorrn, för att se om jag kan göra några klipp här i stan först.

Jag jobbar inte allt för långt ifrån butiken jag köpte min skjorta i, så det är ju ingen omöjlighet att jag kan ställa upp på det, om du inte hittar något imorgon så hör av dig så kan jag kolla efter en medium.

Innan du köper ett Tigerplagg så ska du veta att deras kläder är rätt så tajta, så har du medium så kanske large är bäst, jag själv använder medium/large och fick köpa den skjortan i XL och den sitter ändå rätt så tajt.

Och det är lite flanellaktigt material.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag jobbar inte allt för långt ifrån butiken jag köpte min skjorta i, så det är ju ingen omöjlighet att jag kan ställa upp på det, om du inte hittar något imorgon så hör av dig så kan jag kolla efter en medium.

Innan du köper ett Tigerplagg så ska du veta att deras kläder är rätt så tajta, så har du medium så kanske large är bäst, jag själv använder medium/large och fick köpa den skjortan i XL och den sitter ändå rätt så tajt.

Och det är lite flanellaktigt material.

Köp några Mountain Dew till mig också på samma gång. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...