Gof Skrivet 22 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2008 (redigerad) Då får du gärna säga var du hittade den till oss som är intresserade Junkyard Redigerad 22 februari, 2008 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 22 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2008 Junkyard Danke.. Och ledsen att jag inte tänkte på att kolla vartifrån bilden va.. Men jag har inte fått sova så mycket inatt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 22 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2008 Sol + Pengar = Sen får man bara hoppas att den skulle se bra ut på mig också. iaf, vill ha! Do want! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R8N Skrivet 22 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2008 (redigerad) Jag har blivit förälskad i denna hoodyn (tröjan för er svennar ) http://img170.imageshack.us/img170/7606/villketmrkeqh5.png Är det någon som har nån susning om vad det är för märke det är? Rapparen heter för övrig Jibbs. EDIT: Vi har junkyard i min stad! Redigerad 22 februari, 2008 av R8N Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2008 Jag har blivit förälskad i denna hoodyn (tröjan för er svennar ) RACIST!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R8N Skrivet 22 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2008 RACIST!! Jag är 100 % svensk. Jag menar att i usa säger man hoody och i sverige tröja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 22 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2008 (redigerad) Jag är 100 % svensk. Jag menar att i usa säger man hoody och i sverige tröja NAZIPIG! Kollade också på den skjortan som länkades, men tänkte köpa den i vitt isf.. Har iaf beställt dessa ; http://www.junkyard.se/images/product_alt/39926.jpg http://www.junkyard.se/images/product_detail/58703.jpg Careface Kebab Redigerad 22 februari, 2008 av FerkurZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2008 Tryck på skjortor känns så väldigt Jack & Jones. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2008 Tryck på skjortor känns så väldigt Jack & Jones. Jaja, vi har fattat ditt JJ hat. Kan du sluta dra upp det överallt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 22 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2008 Tryck på skjortor känns så väldigt Jack & Jones. Jaja, vi har fattat ditt JJ hat. Kan du sluta dra upp det överallt. *Ställer mig bakom Stellhell, pekar mot Kebab över Stellhells axel och utbrister "just dää!"* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 22 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2008 Köpte en skjorta från Tiger of Sweden i onsdags. Köpte även en Mars Volta t-shirt på konserten i onsdags. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2008 Alltså, jag hatar väl inte Jack & Jones, jag förstår mig bara inte på dem. Har försökt ge butiken en ärlig chans flera gånger. För att ta skjortorna som exempel; två gånger har jag hittat jättefina skjortor, men när jag har kommit in omklädningsrummet så har jag upptäckt att hela baksidan är förstörd med något jävla plasttryck. Och sedan med jeansen.. Från början kostade de 400-500 någonting. Rimligt pris enligt mig. Men sedan verkar de smyghöja priserna hela tiden, senast jag var inne i affären såg jag flera par i 900-kronorsklassen. Personligen skulle jag aldrig köpa dem då de fortfarande ser ut som budgetjeans. Jag förstår bara inte att folk fortfarande handlar där, med tanke på att det inte ens är billigt längre. Menmen, eftersom det stör er så ska jag aldrig mer nämna Jack & Jones på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 22 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2008 Jag har blivit förälskad i denna hoodyn (tröjan för er svennar ) Är det någon som har nån susning om vad det är för märke det är? Rapparen heter för övrig Jibbs. EDIT: Vi har junkyard i min stad! tror nog det är LRG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 22 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2008 tror nog det är LRG Och jag vet att det är det så du behöver inte tro längre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 22 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2008 Och jag vet att det är det så du behöver inte tro längre Jag visste också acctualllllyyyy, men bra då är vi 2 om det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 22 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2008 Jag visste också acctualllllyyyy, men bra då är vi 2 om det Då är vi två Jag --> http://img409.imageshack.us/img409/928/violent116qc9.gif<-- Du Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 22 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2008 Då är vi två Jag --> http://img409.imageshack.us/img409/928/violent116qc9.gif<-- Du /facepalm Jag --> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 22 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2008 Köpte även en Mars Volta t-shirt på konserten i onsdags. Galet jävla grymt snygg. Vet du om den finns någon annanstans, helst i en fysisk butik? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 22 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2008 (redigerad) Galet jävla grymt snygg. Vet du om den finns någon annanstans, helst i en fysisk butik? Du kan ju alltid kolla hos Rockzone, men jag tror att det var en av deras officiella turnetröjor, men litar du på internetbutiker så finns den på Mars Voltas hemsida. Redigerad 22 februari, 2008 av Kiedis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 22 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2008 Du kan ju alltid kolla hos Rockzone, men jag tror att det var en av deras officiella turnetröjor, men litar du på internetbutiker så finns den på Mars Voltas hemsida. Den fanns inte där, och inte på AlienBase heller och jag såg att den fanns där. Får bli därifrån då. Tack! Skall in till stan imorn. Får se om det blir ett par jeans till och med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts