Jump to content

Klädskåpet!


Renard
 Share

Recommended Posts

Jag är 100 % svensk.

Jag menar att i usa säger man hoody och i sverige tröja :confused:

NAZIPIG!

Kollade också på den skjortan som länkades, men tänkte köpa den i vitt isf..

Har iaf beställt dessa ;

Careface Kebab

Redigerad av FerkurZ
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alltså, jag hatar väl inte Jack & Jones, jag förstår mig bara inte på dem. Har försökt ge butiken en ärlig chans flera gånger. För att ta skjortorna som exempel; två gånger har jag hittat jättefina skjortor, men när jag har kommit in omklädningsrummet så har jag upptäckt att hela baksidan är förstörd med något jävla plasttryck. :confused:

Och sedan med jeansen.. Från början kostade de 400-500 någonting. Rimligt pris enligt mig. Men sedan verkar de smyghöja priserna hela tiden, senast jag var inne i affären såg jag flera par i 900-kronorsklassen. Personligen skulle jag aldrig köpa dem då de fortfarande ser ut som budgetjeans. Jag förstår bara inte att folk fortfarande handlar där, med tanke på att det inte ens är billigt längre.

Menmen, eftersom det stör er så ska jag aldrig mer nämna Jack & Jones på. :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Galet jävla grymt snygg. Vet du om den finns någon annanstans, helst i en fysisk butik? :confused:

Du kan ju alltid kolla hos Rockzone, men jag tror att det var en av deras officiella turnetröjor, men litar du på internetbutiker så finns den på Mars Voltas hemsida.

Redigerad av Kiedis
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du kan ju alltid kolla hos Rockzone, men jag tror att det var en av deras officiella turnetröjor, men litar du på internetbutiker så finns den på Mars Voltas hemsida.

Den fanns inte där, och inte på AlienBase heller och jag såg att den fanns där. Får bli därifrån då. Tack! :confused:

Skall in till stan imorn. Får se om det blir ett par jeans till och med.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...