FerkurZ Skrivet 13 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2008 gulanstore? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 14 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2008 Aja, verkar inte finnas på gulanstore. Ska titta ebay/blocket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 14 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2008 Vart finns denna tröja/nån liknade? Vet inte vart du bor men om du bor i närheten av Sthlm eller har vägarna förbi så finns det en butik i nya Skrapan vid medborgarplatsen som säljer såna kläder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 14 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2008 Vet inte vart du bor men om du bor i närheten av Sthlm eller har vägarna förbi så finns det en butik i nya Skrapan vid medborgarplatsen som säljer såna kläder. Bor i jämtland, Hittade på ebay/Blocket. iaf. Tror det blir att beställa.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 14 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2008 Köpte ett par jääävligt tajta byxor på Monki idag för 20:- Japp, TJUGO KRONOR! ALLT kostade typ 20:-! Skynda dit och fynda! Orginalpriset var 900:- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 14 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2008 Köpte två byxor och en t-shirt idag. Bild kommer imorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 14 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2008 Köpte ett par jääävligt tajta byxor på Monki idag för 20:- Japp, TJUGO KRONOR! ALLT kostade typ 20:-! Skynda dit och fynda! Orginalpriset var 900:- Bild? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 14 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2008 (redigerad) Köpte ett par jääävligt tajta byxor på Monki idag för 20:- Japp, TJUGO KRONOR! ALLT kostade typ 20:-! Skynda dit och fynda! Orginalpriset var 900:- Jävlar i helvete vad urplockat det var. Gick seriöst inte att hitta ett enda bärbart plagg för en kille. Eller jo, skitmånga ljusgråa jeans som såg helt okej ut, har dock liknande jeans från Whyred så jag skippade det. Köpte istället sista paret snygga Sunday Sun-jeans på Weekdays bredvid Monki på 75% rea, 250 kr. Så se de ut: http://ww2.beffo.se/upload/pic~/5dhcu1cgu5ng.jpg Redigerad 14 februari, 2008 av mr_tobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 14 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2008 (redigerad) Kom på att gtasajten har en ypperlig funktion som heter "edit"...lite sent nu kanske. Redigerad 14 februari, 2008 av mr_tobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 15 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2008 (redigerad) Jävlar i helvete vad urplockat det var. Gick seriöst inte att hitta ett enda bärbart plagg för en kille. Eller jo, skitmånga ljusgråa jeans som såg helt okej ut, har dock liknande jeans från Whyred så jag skippade det. Köpte istället sista paret snygga Sunday Sun-jeans på Weekdays bredvid Monki på 75% rea, 250 kr. Ballt, var där idag och browsade lite men hittade inget jag gillade. Hittade istället denna tröja på OneOff på 50% rea. Lite skrikig men jag gillar'en. http://pici.se/pictures/fvsAbyHKX.jpg Jag vet, jag vet - svartrandigt igen. Redigerad 15 februari, 2008 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 15 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2008 Ballt, var där idag och browsade lite men hittade inget jag gillade. Hittade istället denna tröja på OneOff på 50% rea. Lite skrikig men jag gillar'en. Jag vet, jag vet - svartrandigt igen. (:!!! Jag vet inte om det var den snyggaste tröjan jag sett, men den var cool! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 15 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2008 Jag vet inte om det var den snyggaste tröjan jag sett, men den var cool! Jamen exakt, den är mest lite häftig och cool. Insidan av luvan är lila, kan tilläggas. MEN VARFÖR FINNS DET INGA MANLIGA TJOCKTRÖJOR SOM INTE ÄR HOODYS?! JAG BLIR TOTALT GALEN! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 15 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2008 Snygg randig tjocktröja, var köper man? Märkte att jag inte riktigt överlever med T-Shirt när det är så här kallt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 15 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2008 Snygg randig tjocktröja, var köper man? Märkte att jag inte riktigt överlever med T-Shirt när det är så här kallt. H&M har alla de randiga tjocktröjorna du kan drömma om. American Appeal hade en del också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 Köpte en t-shirt från Fred Perry idag, ett litet impulsköp sådär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 Köpte en t-shirt från Fred Perry idag, ett litet impulsköp sådär. Rätt tråkig ju.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 Rätt tråkig ju.. ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 Vi ska öppna en T-shirtaffär på PUB någon gång i februari-april. Kom gärna förbi och köp. Sthlm Sbrbn ska den heta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 Vi ska öppna en T-shirtaffär på PUB någon gång i februari-april. Kom gärna förbi och köp. Sthlm Sbrbn ska den heta. Ni? Vad för typ av tröjor ska ni ha? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 Ni? Vad för typ av tröjor ska ni ha? En grupp gymnasieelever har skapat ett UF-företag och med skolans sponsring ska vi öppna en butik i PUB (som bara är öppen i en månad) och sälja egen-designade T-shirts. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts