StellHell Skrivet 2 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2008 Behöver du stålhätta för att sparka folk? lolnoob. Träskallar behöver sparkas extra hårt. Lajnux skalle är i massiv ek, stålhätta är det enda som skulle hjälpa.Tyvärr kan det inte bli bättre än spån.. Så ja, allt hopp är borta. Lajnux kommer alltid vara en provocerande jobbig jävel. Deal with it. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xelorion Skrivet 2 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2008 lite mycket offtopic imo... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 2 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2008 lite mycket offtopic imo... Det blir så mycket bättre om du går offtopic ochså? . Själv funderar jag på att köpa en Burton Huvtröja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2008 Köpte ett par Whyred-jeans idag, för halva priset. Svarta, ganska smala. Vägrar gå mot utsvängda jeans igen även om modet säger att det tydligen ska vara snyggt Bild kan komma imorron. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 6 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2008 Köpte ett par Whyred-jeans idag, för halva priset. Svarta, ganska smala. Vägrar gå mot utsvängda jeans igen även om modet säger att det tydligen ska vara snyggt Bild kan komma imorron. Bild, schnell! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Complex Skrivet 6 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2008 Vill ha ett par snorgröna gummistövlar, som de ska stå fläsk på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 6 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2008 Köpte idag äntligen ett par Fred Perry-sneakers som jag velat ha ett tag nu. Vita med marinblå-tryck, ska vänta med att ha dom tills det blir lite soligare ute dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 6 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2008 (redigerad) Vill ha men antagligen onödigt att slösa pengar på en ny jacka med tanke på att det har varit typ 5 snödagar i år. Najs Jacka (klicka på bilden för olika vinklar) Redigerad 6 februari, 2008 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 6 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2008 Snygg.. Fy fan va jag hatar just den modellen (alltså han som har jackan på sig) han har sån sjukt dålig hållning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 6 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2008 Snygg.. Fy fan va jag hatar just den modellen (alltså han som har jackan på sig) han har sån sjukt dålig hållning Och hans oranga skägg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 6 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2008 Vad heter den här typen av tröjor? Om det är en "speciell" typ, vill säga. Paint-skills. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 7 februari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2008 Vill ha ett par snorgröna gummistövlar, som de ska stå fläsk på. Kommer du aldrig få tag på. Snor är gult förstår du Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2008 Kommer du aldrig få tag på. Snor är gult förstår du Beroende på mängd vita blodkroppar varierar färgen mellan gult och grönt. Så STFU! Oh, och börja ät snor. Det kan stärka immunförsvaret. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 7 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2008 Kommer du aldrig få tag på. Snor är gult förstår du Hur ofta hör du någon säga "kolla vilken snorgul bil"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 7 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2008 Vill ha ett par snorgröna gummistövlar, som de ska stå fläsk på. Och jag vill ha ett par läderstövlar, men inte utav krokodil - utan av Errols Trumm-skinn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Complex Skrivet 7 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2008 Och jag vill ha ett par läderstövlar, men inte utav krokodil - utan av Errols Trumm-skinn. ok, men du vet, sånt skin kommer du inte ha råd me, så de får bli grisskin för din del. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 7 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2008 ok, men du vet, sånt skin kommer du inte ha råd me, så de får bli grisskin för din del. Langa upp ena kinden så ska jag karva griskinn så att det räcker till dina kompisar Blood & Honour's julmiddag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2008 Hur ofta hör du någon säga "kolla vilken snorgul bil"? Jag säger snorgul.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 7 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2008 Jag säger snorgul.. Men du är Kebab. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 7 februari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2008 Men du är Kebab. Och du är Mordos, so what? Jag säger också snorgult. Har aldrig sett grönt snor. Men jag och Kebab lever ju på jorden så det förklarar väl ett och annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts