KalleR Skrivet 31 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2008 Pikétröjor är de fulaste tröjorna som finns... Till och med V-ringade manströjor ser bättre ut. Du har fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 31 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2008 Pikétröjor är de fulaste tröjorna som finns... Till och med V-ringade manströjor ser bättre ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 31 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2008 (redigerad) Pikétröjor är de fulaste tröjorna som finns... Till och med V-ringade manströjor ser bättre ut. Pikétröjor är snyggt. V-ringade tröjor kan också vara grymt snyggt. Redigerad 31 januari, 2008 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 31 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2008 Pikétröjor är snyggt. V-ringade tröjor kan också vara grymt snyggt. Visa en! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 31 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2008 (redigerad) Visa en! En V-ringad tröja som jag tycker är snygg eller en piké? Edit: Med de V-ringade tröjor jag har använt så har jag t-shirt under, och dom är väl iofs mer åt kofta-hållet. Sådana jag tänkte på iaf. Redigerad 31 januari, 2008 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 31 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2008 En V-ringad tröja som jag tycker är snygg eller en piké? Edit: Med de V-ringade tröjor jag har använt så har jag t-shirt under, och dom är väl iofs mer åt kofta-hållet. Sådana jag tänkte på iaf. Jag menade v-ringade t-shirtar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 31 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2008 Jag menade v-ringade t-shirtar. V-ringade t-shirtar använder jag aldrig, så om det var sån vi pratade om så ska jag inte uttala mig alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 31 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2008 Jag menade v-ringade t-shirtar. Ursäkta kvalitén på bilden. Passar bra med en tun svart kofta över. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 31 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2008 (redigerad) Ursäkta kvalitén på bilden. Passar bra med en tun svart kofta över. Jo! Men sen var det där en liten v-ringning också, jag börjar tänka på hemska, superstora lila v-ringningar man sett på folk när jag hör v-ringat. Redigerad 31 januari, 2008 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 31 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2008 Jo! Men sen var det där en liten v-ringning också, jag börjar tänka på hemska, superstora lila v-ringningar man sett på folk när jag hör v-ringat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 31 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2008 Är de seriösa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 31 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2008 Är de seriösa? Tror det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 31 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2008 Pikétröjor är de fulaste tröjorna som finns... Till och med V-ringade manströjor ser bättre ut. Jag får bara hoppas att du skärper dig med tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2008 Fan, jag vill ha mig ett par Fred Perry-sneakers men den enda sida jag hittar dom på är ju zoovillage. Men som vanligt med den sidan har dom inte rätt modell eller storlek Någon som vet en annan sida som har det, eller en överlag bra sko-affär? Nilson har ett par FP. Har köpt 2 par där. Ett par svarta och ett par vita. (Blått istället för grönt) http://www.zoovillage.se/images/product/pi/10033298/10033298_d1.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 1 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2008 En V-ringad tröja med en pikè under är ju hur snyggt som helst, hade ett sånt kitt på mig senast idag. Snubbarna på bilderna som kalle visade såg ju bara töntiga ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 1 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2008 (redigerad) Nilson har ett par FP. Har köpt 2 par där. Ett par svarta och ett par vita. (Blått istället för grönt) http://www.zoovillage.se/images/product/pi/10033298/10033298_d1.jpg Dom där vita skorna är grymt snygga även IRL! Stog och funderade på dom bra länge för senast någon vecka sedan, men fanns inte i storlek som jag var riktigt nöjd med... Redigerad 1 februari, 2008 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 1 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2008 Dom där vita skorna är grymt snygga även IRL! Stog och funderade på dom bra länge för senast någon vecka sedan, men fanns inte i storlek som jag var riktigt nöjd med... Såna jag har ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 1 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2008 Såna jag har ju. Köpte du dina online? Isf - vart!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 1 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2008 Köpte du dina online? Isf - vart!? Njet jag köpte dem i Stockholm i augusti. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 1 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2008 Njet jag köpte dem i Stockholm i augusti. Graaur! Aja, ska bege mig till Stockholm jag med inom en relativt snar framtid, får hålla utkik där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts