Jump to content

Klädskåpet!


Renard
 Share

Recommended Posts

Eftersom vintern inte verkar komma till Sthlm så tänkte jag gå på att köpa en trenchcoat på en gång, NK och Nitty Gritty har fått in vårens kollektion nu.

Även fast jag sa till mig själv att jag skulle skära ner på SI och köpa deras Denim-kollektion istället så kan jag inte motstå den här rocken.

http://www.nittygritty.se/shop/default.asp...u=&site=711 (det är den i mitten)

Eller så går jag på en klassisk Burberry

http://www.nittygritty.se/shop/show.aspx?pid=10727

Den beigea rocken från SI har letat efter länge och den som kommer till Sthlm tillhör capsule collection som bara kommer säljas på 20 ställen i världen, New York, Paris, Milano, London och så världsmetropolen Stockholm.

Har även sett en snygg på NK som jag inte hittar någon bild på.

Snygga bägge två! Men prisen var grymma. zp3luvg23el7.gif

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alltså, vill nog ha en hatt...fast det kan se väldigt töntigt ut. Då borde jag klä mig som en gangster för att det ska passa, vintagekavaj, men då blev det helt plötsligt patetiskt.

Äsch, lämnar nog den på hatthyllan (i butiken).

Hattar ser bara bra ut på väldigt få personer, tyvärr. Och ditt hår är för fint för att döljas av något, imo.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hattar ser bara bra ut på väldigt få personer, tyvärr. Och ditt hår är för fint för att döljas av något, imo.

Hehe, när jag tryckte på reply såg jag där nere att du skrivit samma sak som jag skulle skriva. :lol: I alla fall det förstnämnda.

Håller dock med om den andra meningen med. 70l53cqg4p.gif

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hattar ser bara bra ut på väldigt få personer, tyvärr. Och ditt hår är för fint för att döljas av något, imo.

Jo, tack, du har nog rätt, tenderar att bli svampfrisyr också. Har lyssnat på för mycket jazz senaste tiden blandat med The Godfather-maraton ^_^

Sedan blev jag potocoppad också till ett projekt.

Sparar det hela till nästa maffia-galej!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vill ha ett par röda jeans. Eller kanske till och med gula. Blått känns så passé. Vart hittar man snygga såna?

Om de var snygga minns jag inte, men om du inte hyser agg mot Cheap Monday så finns det gula och kanske röda jeans hos Weekdays på Götgatan.

Kanske var tjejmodell när jag tänker efter...

Redigerad av mr_tobbe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...