Jump to content

Klädskåpet!


Renard
 Share

Recommended Posts

MEN KAVAJJÄVELN KOSTAR JU MER ÄN MIN PAPPAS BIL ÅÅÅÅÅÅÅÅÅH!

Nejdå, men. Men. Men nej, jag skulle verkligen aldrig få tillstånd att köpa ett sådant plagg för mor.

Om du ville använda dina egna pengar till det, skulle hon då verkligen förbjuda dig? ^_^ Hur kan hon förbjuda dig för något sådant?

Jag menar.. Min mamma skulle ju självklart prata med mig och försöka få mig att inse att det var en dum idé, men hon skulle aldrig förbjuda mig från att spendera mina pengar. :)

En sak till; ber du om lov innan du köper kläder? Eller är det så att hon betalar? (I så fall fattar jag. :wub: )

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om du ville använda dina egna pengar till det, skulle hon då verkligen förbjuda dig? :) Hur kan hon förbjuda dig för något sådant?

Jag menar.. Min mamma skulle ju självklart prata med mig och försöka få mig att inse att det var en dum idé, men hon skulle aldrig förbjuda mig från att spendera mina pengar. :wub:

En sak till; ber du om lov innan du köper kläder? Eller är det så att hon betalar? (I så fall fattar jag. :wub: )

Innan jag ens skulle fundera på att köpa ett enda plagg för den summan om jag nu hade haft så mycket pengar så... väl, hon hade givetvis snackat med mig om att hon hellre hade sett mig lägga pengarna på mer kläder än bara på en kavaj, men inte skulle hon blåneka mig om det vore mina eget införtjänade pengar.

Och nää, det brukar jag inte göra då jag köper med mina egna pengar, men då och då så vänder man sig ju alltid till henne för bidrag. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Som jag skrev i mellandagsrea-tråden så tycker jag att årets rea är en flopp än så länge, men många klädaffärer har ju som sagt inte kommit igång med sina reor än.

Men var inne en sväng på Nitty Gritty och fick syn på en vårjacka som jag tyckte var snygg, den satt bra, och den var skön och sen var det 30% off på priset.

a48e42zdmi1h.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Snygg Kiedis. men kragen kändes lite tveksam.

Här följer en vanlig bild som gör skjortans utseende mest rättvisa och en med blixt som totalt fuckar skjortans utseende, den ser inte alls ut så men som visar jeansen lite bättre. Koftan fick jag i julklapp, skjortan på rea iförrgår och jeansen idag utan rea men 10% rabatt eftersom expeditens lillebror är en av mina bästa kompisar.

ek7coasqtqof.jpg

ch1uo8ph501i.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...