Eudoros Skrivet 19 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2007 Jag har en Jedi-dräkt (syddes upp till en maskerad). Bild på den något tag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 19 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2007 Bild på den något tag? You do not wish to see me in a Jedi-suit *sveper handen framför Eudoros ansikte* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 19 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2007 You do not wish to see me in a Jedi-suit *sveper handen framför Eudoros ansikte* I do not wish to see you in a Jedi-suit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 21 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2007 (redigerad) Ah. Åh. Festklädsel. Åh. Åh. Palestinaschalen kanske är lite mycket men det känns så härligt AFA på något sätt. Och så matchar den mina skor. Redigerad 21 december, 2007 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 21 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2007 Ah. Åh. Festklädsel. Åh. Åh. Palestinaschalen kanske är lite mycket men det känns så härligt AFA på något sätt. Och så matchar den mina skor. Åh, jag är kär i din kappa/jacka (?) Vart är den köpt och hur mycket kostade den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 21 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2007 Åh, jag är kär i din kappa/jacka (?) Vart är den köpt och hur mycket kostade den? Det är en kavaj. Jag har en snyggare med ränder som är Armani och kostade vid 10 000-lappen men den är för stor. Den här är någon random myrorna-grej. Jag är så klassy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 21 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2007 Det är en kavaj. Jag har en snyggare med ränder som är Armani och kostade vid 10 000-lappen men den är för stor. Den här är någon random myrorna-grej. Jag är så klassy. Nej, nu skäms jag, att jag inte såg det. Hur som helst, snyggt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2007 Ah. Åh. Festklädsel. Åh. Åh. Palestinaschalen kanske är lite mycket men det känns så härligt AFA på något sätt. Och så matchar den mina skor. Visa skorna då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 21 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2007 Det är en kavaj. Jag har en snyggare med ränder som är Armani och kostade vid 10 000-lappen men den är för stor. Den här är någon random myrorna-grej. Jag är så klassy. 10 000!? Min mor skulle skratta åt mig om jag planerade köpa något liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 21 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2007 10 000!? Min mor skulle skratta åt mig om jag planerade köpa något liknande. Men så är du ju arbetarklass också. Ha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 21 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2007 Men så är du ju arbetarklass också. Ha! MEN KAVAJJÄVELN KOSTAR JU MER ÄN MIN PAPPAS BIL ÅÅÅÅÅÅÅÅÅH! Nejdå, men. Men. Men nej, jag skulle verkligen aldrig få tillstånd att köpa ett sådant plagg för mor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2007 MEN KAVAJJÄVELN KOSTAR JU MER ÄN MIN PAPPAS BIL ÅÅÅÅÅÅÅÅÅH! Nejdå, men. Men. Men nej, jag skulle verkligen aldrig få tillstånd att köpa ett sådant plagg för mor. Om du ville använda dina egna pengar till det, skulle hon då verkligen förbjuda dig? Hur kan hon förbjuda dig för något sådant? Jag menar.. Min mamma skulle ju självklart prata med mig och försöka få mig att inse att det var en dum idé, men hon skulle aldrig förbjuda mig från att spendera mina pengar. En sak till; ber du om lov innan du köper kläder? Eller är det så att hon betalar? (I så fall fattar jag. ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 22 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2007 Om du ville använda dina egna pengar till det, skulle hon då verkligen förbjuda dig? Hur kan hon förbjuda dig för något sådant? Jag menar.. Min mamma skulle ju självklart prata med mig och försöka få mig att inse att det var en dum idé, men hon skulle aldrig förbjuda mig från att spendera mina pengar. En sak till; ber du om lov innan du köper kläder? Eller är det så att hon betalar? (I så fall fattar jag. ) Innan jag ens skulle fundera på att köpa ett enda plagg för den summan om jag nu hade haft så mycket pengar så... väl, hon hade givetvis snackat med mig om att hon hellre hade sett mig lägga pengarna på mer kläder än bara på en kavaj, men inte skulle hon blåneka mig om det vore mina eget införtjänade pengar. Och nää, det brukar jag inte göra då jag köper med mina egna pengar, men då och då så vänder man sig ju alltid till henne för bidrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 22 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2007 MEN KAVAJJÄVELN KOSTAR JU MER ÄN MIN PAPPAS BIL ÅÅÅÅÅÅÅÅÅH! Brumm, brumm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 23 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2007 Vill ha: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 26 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2007 (redigerad) Köpte idag; Ett par Whyred Smith, 29 i midjemått, men det går nog bra. En Jenny Hellström-cardigan, stickad. En svart Merde!-skjorta. En ljusare Junk de Luxe-skjorta. Redigerad 26 december, 2007 av mr_tobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 29 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2007 Som jag skrev i mellandagsrea-tråden så tycker jag att årets rea är en flopp än så länge, men många klädaffärer har ju som sagt inte kommit igång med sina reor än. Men var inne en sväng på Nitty Gritty och fick syn på en vårjacka som jag tyckte var snygg, den satt bra, och den var skön och sen var det 30% off på priset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 29 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2007 Snygg Kiedis. men kragen kändes lite tveksam. Här följer en vanlig bild som gör skjortans utseende mest rättvisa och en med blixt som totalt fuckar skjortans utseende, den ser inte alls ut så men som visar jeansen lite bättre. Koftan fick jag i julklapp, skjortan på rea iförrgår och jeansen idag utan rea men 10% rabatt eftersom expeditens lillebror är en av mina bästa kompisar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 29 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2007 Snygg Kiedis. men kragen kändes lite tveksam. Nu är den ju fuckad när jag tog bilden, den är rätt så hög faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 29 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2007 Vill ha: Fyfan va en sån där tröja skulle sitta fint, någonstans man kan köpa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts