RavenE Skrivet 24 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2007 Svart-vit tunnare (?) tröja från Stadium - 350 kronor. Även denna passade bra och man kan även använda den vid finare tillställningar. http://ww2.beffo.se/upload/pic~/sghwo20cj7p7.PNG Den var fin! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 24 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2007 Var, VAAAAR kan man köpa denna tröja? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2007 Var, VAAAAR kan man köpa denna tröja? Riktigt häftig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 24 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2007 Var, VAAAAR kan man köpa denna tröja? Var kan man köpa henne? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 24 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2007 Imorgon ska jag handla med en vän, jag älskar kort, det känns inte som riktiga pengar. Whyredjeans. Junk de Luxe-tröjor. Skor av något slag. Kanske någon stickad överdel. Samt besöka American Apparel-butiken lite mer ingående. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 24 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2007 Imorgon ska jag handla med en vän, jag älskar kort, det känns inte som riktiga pengar. Whyredjeans. Junk de Luxe-tröjor. Skor av något slag. Kanske någon stickad överdel. Samt besöka American Apparel-butiken lite mer ingående. Så länge det kommer upp bilder så. Annars får du inte handla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carlis Skrivet 25 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2007 Beställde dom här jeansen idag från Boardstore.se http://img413.imageshack.us/img413/487/crhrttwstrnjnsblklnd7.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 25 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2007 (redigerad) Beställde dom här jeansen idag från Boardstore.se Vilka ska du tälta med då? EDIT: Ajabaja, inte quota bilder. Redigerad 25 november, 2007 av Mordos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 25 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2007 Vilka ska du tälta med då? Dagens! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 25 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2007 Imorgon ska jag handla med en vän, jag älskar kort, det känns inte som riktiga pengar. Whyredjeans. Junk de Luxe-tröjor. Skor av något slag. Kanske någon stickad överdel. Samt besöka American Apparel-butiken lite mer ingående. Du gör rätt i vad du gör. Jag har lite plagg jag är sjukt ute efter i tanken. Ska försöka be om hjälp senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carlis Skrivet 25 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2007 Vilka ska du tälta med då? EDIT: Ajabaja, inte quota bilder. Jag vet inte, vill du följa med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 25 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2007 Jag vet inte, vill du följa med? Nej, tyvärr. Jag är för tjock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2007 Tycks om min nya mössa? http://static.pici.se/pictures/euvXysAVk.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2007 Tycks om min nya mössa? http://static.pici.se/pictures/euvXysAVk.jpg Den är dum.. ..åt upp din mun. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 25 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2007 (redigerad) Tycks om min nya mössa? Jag hade personligen inte köpt en, men helt ok, för den passar väl din stil. Redigerad 25 november, 2007 av tommy killer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 25 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2007 Jag hittar inte min underbara American Apparel-sjal. Jag tänkte ju klä mig så här imorgon, med penisförlängare runt halsen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2007 Jag hittar inte min underbara American Apparel-sjal. Jag tänkte ju klä mig så här imorgon, med penisförlängare runt halsen. Stilig! Glöm inte det vita bältet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 25 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2007 Stilig! Glöm inte det vita bältet! Palla vita bältet! Jag ska inte se ut som en hitman! Sen blir det sneakerklädsel på tisdag med typ sånna här plagg: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2007 (redigerad) Tycks om min nya mössa? http://static.pici.se/pictures/euvXysAVk.jpg Vrid den ett kvarts varv! Now that's creativity! Redigerad 25 november, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2007 Vrid den ett kvarts varv! Now that's creativity! Då ser jag ju inget ju! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts