Kiedis Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 Söker något ställe som säljer en rosa Lyle & Scott Pique. Har hittat denna sorten "Rose", vilket i mina ögon är allt för skrikig. http://www.lyleandscott.com/cms_media/images/500x500_exact-KC648V02ROSE.jpg Vill ha den rosa verisionen (som denna) http://www.ranshop.co.uk/images/news/Lyle-and-Scott-Clothing-Updated.jpg MQ har ett stort utbud av det märket såg jag, testa där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 28 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 I den där rosa kommer du se ut som en stekare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 I den där rosa kommer du se ut som en stekare. Jag är väldigt "stekig" i min natur. Däremot långt ifrån en brat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaiser Franz Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 Söker något ställe som säljer en rosa Lyle & Scott Pique. Har hittat denna sorten "Rose", vilket i mina ögon är allt för skrikig. http://www.lyleandscott.com/cms_media/images/500x500_exact-KC648V02ROSE.jpg Vill ha den rosa verisionen (som denna) http://www.ranshop.co.uk/images/news/Lyle-and-Scott-Clothing-Updated.jpg Tror den finns på den "lilla" MQ butiken i stan, ungefär vid stadium. Köpte en vit Bensherman pike där, väldigt snygga och så sitter dom snyggt på en också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 Tror den finns på den "lilla" MQ butiken i stan, ungefär vid stadium. Köpte en vit Bensherman pike där, väldigt snygga och så sitter dom snyggt på en också. Den som ligger borta vid alla bankerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 29 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 Orkade inte göra en ny topic, men jag letar efter speciella glasögon.. Har kollat google, synsam.se och synoptic.se men inte hittat något. Letar efter något liknande de som Moby har på bilden. Gärna lite större. Rätt stora glasögon, fyrkantiga men ändå lite runda och med tjock båge. Vet ni någon optiker (synsam, synoptik, specsavers) som säljer sådana? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaiser Franz Skrivet 29 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 Den som ligger borta vid alla bankerna? Nej i stan brevid biografen, vid JC ungefär . NK lär väll ha den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 29 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 (redigerad) Orkade inte göra en ny topic, men jag letar efter speciella glasögon.. Har kollat google, synsam.se och synoptic.se men inte hittat något. Letar efter något liknande de som Moby har på bilden. Gärna lite större. Rätt stora glasögon, fyrkantiga men ändå lite runda och med tjock båge. Vet ni någon optiker (synsam, synoptik, specsavers) som säljer sådana? Grymt snygga ju. Om jag skaffar bågar är det lätt dom jag ska ha! Avatarmaterial för fan. Fråga hos någon optiker. De kan säkert peka ut någon affär/företag som säljer såna. Redigerad 29 juni, 2007 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 29 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 Grymt snygga ju. Om jag skaffar bågar är det lätt dom jag ska ha! Avatarmaterial för fan. Fråga hos någon optiker. De kan säkert peka ut någon affär/företag som säljer såna. Precis, hur snygga som helst. Har funderat länge på att köpa nya glasögon då mina är 6 år gamla och jag ser inte så jävla bra i dom. Sen såg jag en snubbe som hade liknande när jag var i Dublin, och tyckte de var skitsnygga. Har inte varit nere än hos våra lokala optiker, men ska nog ner lite senare och se ifall de har några. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 29 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 Ta även med en bild på dem så du kan specifiera dig. Du kan klippa ut Moby eller något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 29 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 Ta även med en bild på dem så du kan specifiera dig. Du kan klippa ut Moby eller något. Har tyvärr ingen skrivare, men det ska nog gå att förklara för dem.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 29 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 Köpte igår: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 29 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 Köpte igår: Snygg! Vi är Arctic Monkeys-T-Shirt-polare också. Akta bindestrecken. Bra bild, va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 Köpte igår: http://img148.imageshack.us/img148/2179/10027885d1lf1.jpg Den var riktigt najs. Ben Sherman? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 Fick tag på min pique. Köpte ett par jeans på J&J Piquen från Stadium. Skjorta från J&J. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 29 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 Hade nog fel Stellan, du passar i den där tröjan. *Fjäsk fjäsk* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 29 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 Skjorta från J&J. http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/images/2eeqclwwqu1d.jpg Den var snygg. Jeansen också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 29 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 Piquen och jeansen var snygga. Skjortan var otroligt ful. *Väntar på klagomål* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 29 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 (redigerad) Stell har en likadan matta som min mormor har. Redigerad 29 juni, 2007 av KvaddadPadda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 29 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 Stell har en likadan matta som min mormor har. Är det sant!!! Måste ringa intresseklubben nu! Innan det är för sent! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts