R2D2 Skrivet 20 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2007 Men what about passformen? Är dom slimmade, slappa, hippa eller klippa? Dom är tryckta på Fruit of the Loom så det ska vara ganska normal passform. Titta här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2007 Men what about passformen? Är dom slimmade, slappa, hippa eller klippa? De är nog "lite skönt hängiga".. I alla fall på mig. (Använder large och är 193 centimeter lång och 'stor') Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 20 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2007 Tack för svaren grabbar. Jag är oerhört känslig när det gäller hur tshirts sitter. Det spelar ingen roll hur snyggt trycker på en tshirt är om passformen är helt keff. Får väll hoppas på det bästa och beställa några sköna tröjor. Tråkigt bara att dom snyggaste oftast är utsålda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 20 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2007 Inte krångligare än från någon annan köp-hemsida. Frakten tog för mig 4 veckor, och sen fick jag betala en slant för administrativa kostnader, moms och tull, när jag hämtade ut det. (137 kronor för tre t-shirtar) Är inte det sjukt billigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 20 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2007 De är nog "lite skönt hängiga".. I alla fall på mig. (Använder large och är 193 centimeter lång och 'stor') Vad ska man välja som 193 centimeter och 'jättetunn', då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2007 (redigerad) Är inte det sjukt billigt? Alltså, jag hade redan betalat hela härligheten när jag beställde. Det där var en kostnad som kom till, eftersom paketet hade fastnat i tullen. Vad ska man välja som 193 centimeter och 'jättetunn', då? sad.gif Gillar du tält så är large att föredra. Medium är nog för kort, tyvärr. Redigerad 20 november, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 20 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2007 Gillar du tält så är large att föredra. Medium är nog för kort, tyvärr. Happ. Ingen tröja för mig då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 20 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2007 Alltså, jag hade redan betalat hela härligheten när jag beställde. Det där var en kostnad som kom till, eftersom paketet hade fastnat i tullen. Ah, hur mycket blev det att kosta? Är intresserad för jag älskar utseendet på tröjorna ni pojkar beställer och jag vill vara ball och hipp också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 20 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2007 Tack för svaren grabbar. Jag är oerhört känslig när det gäller hur tshirts sitter. Det spelar ingen roll hur snyggt trycker på en tshirt är om passformen är helt keff. Får väll hoppas på det bästa och beställa några sköna tröjor. Tråkigt bara att dom snyggaste oftast är utsålda. Beställde dessa två idag : http://caliroots.com/data/product/images/102502007542113300966203_L.jpg http://caliroots.com/data/product/images/102542007542111133357190_L.jpg Vans gör jävligt snygga t-shirtar. I så fall måste du ha konstig kroppsform. - - - - - Faktiskt längesen jag köpte kläder nu, men när bidragen kommer blir det nog dags att shoppa loss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 20 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2007 I så fall måste du ha konstig kroppsform. Hah, att du minns det där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 20 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2007 I så fall måste du ha konstig kroppsform. - - - - - Faktiskt längesen jag köpte kläder nu, men när bidragen kommer blir det nog dags att shoppa loss. Mummel, Gruff. Dom sitter faktiskt väldigt bra. Iallfall den röda. Kunde dock varit lite mer "slapp" i armarna, sitter slimmad runt mina biceps. Det är nästan så att man blir generad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2007 (redigerad) Ah, hur mycket blev det att kosta? Är intresserad för jag älskar utseendet på tröjorna ni pojkar beställer och jag vill vara ball och hipp också. Fick t-shirtarna från threadless.com idag! (Efter typ fem veckor) (varning för kass bild) Moms-, tull- och postavgifter gick inte alls på så mycket som jag hade trott. 137 kronor fick jag betala, vilket gav mig ett pris på 145 kr/ t-shirt. Helt klart prisvärt. Edit: Och nu var en ny omgång beställd. http://www.threadless.com/product/261/What_Would_Macgyver_Do http://www.threadless.com/product/1043/Get_Back_To_Nature http://media.threadless.com/product/1024/view1.jpg http://www.threadless.com/product/1024/Whe...atermelons_Grow http://www.threadless.com/product/779/In_Case_of_Fire http://www.threadless.com/product/1007/Hide_And_Sheep 423 svenska kronor inklusive frakt. Redigerad 21 november, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 23 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2007 Hmm, har just varit i sta'n och kollat runt i JC, Carlings, Intersport och MQ. Letar efter en tjock tröja samt en piké. Pikén hittade jag på intersport. En snygg svart-vit som var oerhört billig. 250 kronor. Men en tjockare har jag svårt att hitta. Den som jag ville ha på JC fanns inte kvar längre, och den andra modellen var för liten och obekväm. Men jag hittade en rätt billig emilio för 500 kronor. Den var väl sådär, inte snygg, inte ful. Vet dock inte om jag ska satsa på den. Ska nog kolla vidare i helg och se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 23 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2007 Köpte en simpel svart och grå randig, tjock halsduk på Åhléns idag. Letade julklapp åt brodern och tog den här åt mig själv istället. Riktigt mysig att ha på sig inomhus också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 23 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2007 Hmm, har just varit i sta'n och kollat runt i JC, Carlings, Intersport och MQ. Letar efter en tjock tröja samt en piké. Pikén hittade jag på intersport. En snygg svart-vit som var oerhört billig. 250 kronor. Men en tjockare har jag svårt att hitta. Den som jag ville ha på JC fanns inte kvar längre, och den andra modellen var för liten och obekväm. Men jag hittade en rätt billig emilio för 500 kronor. Den var väl sådär, inte snygg, inte ful. Vet dock inte om jag ska satsa på den. Ska nog kolla vidare i helg och se. Är du uppe i 500kr-klassen kan du köpa snyggare och bättre och roligare märke än Emilio. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 23 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2007 Köpte en simpel svart och grå randig, tjock halsduk på Åhléns idag. Letade julklapp åt brodern och tog den här åt mig själv istället. Riktigt mysig att ha på sig inomhus också. Secret Mission, right? Rockzone har äntligen skickat iväg min tröja, får den i början av nästa vecka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 23 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2007 Secret Mission, right? Inte mitt fel om mina föräldrar bjussar mig på kläder varje gång jag är på hemligt uppdrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 23 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2007 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 23 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2007 Är du uppe i 500kr-klassen kan du köpa snyggare och bättre och roligare märke än Emilio. Just nu är jag ute efter en billig (runt 500) tröja så jepp. Ska ut imorgon så har du tips på märken och butiker? Skulle uppskatta det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 24 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2007 (redigerad) Dubbelpost, sorry, men det gör inget hoppas jag. Hur som helst har jag varit på en shoppingtur där jag köpt två tröjor och ett par jeans. Har bild på tröjorna. Själv tycker jag dom ser mindre snygga ut på bild, men snyggare i verkligheten. Ni får avgöra själva Svart-röd-randig tröja från JC - 500 kronor. Passade bra och var otroligt bekväm. Svart-vit tunnare (?) tröja från Stadium - 350 kronor. Även denna passade bra och man kan även använda den vid finare tillställningar. --- Här har jag på mig den ena tröjan. Redigerad 24 november, 2007 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts