Jump to content

Klädskåpet!


Renard
 Share

Recommended Posts

Glömt att nämna.

När jag var uppe i Oslo såg jag ett par riktigt sköna Fred Perry skor. Syrran tyckte jag skulle köpa dom i sverige, för den norska kronan är så dyr, så när vi kommer hem letar vi som idioter. Finns inte i min storlek. Får ringa till syrran i Oslo igen och hon köper skorna till mig. Fick dom i söndags.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vet någon vart man kan få tag på neongröna/gula mössor? Har letat i varenda affär på Frölunda Torg men hittar inget. :> Har också kollat på internet också, diverse rave/cyberwear sidor utan resultat. Det skall inte vara en överdriven spacemössa eller så, utan bara en vanlig mössa. Lite sådär lång. (Kolla bilden.) Allra helst av ett "slätt" material. Inga ränder och skit alltså, och inte massa garn och sånt. Vet någon vart man kan få tag på't?

Jag vet att det existerar. Har sätt en livs levande grabb med en såndär mössa på sig. Hann dock aldrig fråga vart han köpt den. (Och nej, ingen minigrabb. Utan någon som var åtminstonde 20 år.)

Edit: haha, såg att den mössan jag ritade var skrämmande lik Links.. xD Oh well, det gör inget.

post-4961-1195156834_thumb.jpg

Redigerad av IceCandy
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skall lämnas tillbaka; lite för mycket påsk, lite för mycket Fred Perry. Det känns bara tråkigt, men ändå inte. Fast jag är inte säker på om jag är säker.

Jag skulle ju frossa i Junk de Luxe, men. men. men, jag fick ångest. Jag ville ha två plagg då isånnafall, men två plagg är dyrt, men ändå billigare än tre. Men att köpa ett var det inte tal om, fast ändå, jag kunde köpt ett, men jag kanske hade valt fel. Det var två. Men det blev noll.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag skulle ju frossa i Junk de Luxe, men. men. men, jag fick ångest. Jag ville ha två plagg då isånnafall, men två plagg är dyrt, men ändå billigare än tre. Men att köpa ett var det inte tal om, fast ändå, jag kunde köpt ett, men jag kanske hade valt fel. Det var två. Men det blev noll.

Frossa i Junk de Luxe, det är fint.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Köpta och på väg, från Threadless.com:

Sedan fick lilla lillasystern en sådan här (tänkt till jul):

...och en vild chansning till andra (lite äldre) lillasystern:

Sammanlagt pris inklusive frakt?

Gissa.

Markera här för svaret:

400 kronor (402 för att vara exakt)

!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Då vet jag vart jag ska beställa t-shirts nästa gång då!

Har några frågor till er "Threadless.com grabbar", dvs ni som har beställt och har tröjor därfrån.

Är det krångligt att beställa från Threadless.com? Och hur lång tid tar det innan man får sina grejor?

Och slutligen och viktigast, hur sitter dom? Sitter dom slimmat eller sitter dom sådör lite lagom hängigt och gött typ som H&M tshirtar?

Redigerad av Weener
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...