Jump to content

Klädskåpet!


Renard
 Share

Recommended Posts

Lol, köpte svarta intersport svettband (hittade inga utan tryck så det blev äckligt fula med intersport trycket på, gömmer dem på undersidan.) och en oliv/orange bandana att ha kring halsen.

Prova och vänd de ut och in, det ser faktiskt ganska bra ut, åtminstonde på de Team Sportia-svettbanden jag hade förrut när jag tränade. :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

HM-kläder inhandlade under senare tid för att kunna mysa sig igenom vintern.

En stickad tröja med 100% mysfaktor. Ett styck billig mössa som gör sitt jobb. En härlig halsduk, 70% mysfaktor.

tl7a0u9njiw3.jpg

Snygg halsduk :P

Måste springa och köpa en sen... har så ont om halsdukar :naughty:

--

Nån bra butik för billiga (under 300kr/st) och snygga halsdukar? Förutom HM.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Enda problemet är en liten remsa som håller båda sidorn ihop som inte är så speciellt diskret.

Men annars, väldigt bra tips.

Aha, så var det på mina med, fast den var dock inte så synlig.

HM-kläder inhandlade under senare tid för att kunna mysa sig igenom vintern.

En stickad tröja med 100% mysfaktor. Ett styck billig mössa som gör sitt jobb. En härlig halsduk, 70% mysfaktor.

tl7a0u9njiw3.jpg

Jag ser ingen bild! :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tryck några gånger så kommer den fram till slut, det är beffo som strular lite idag.http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/images/tl7a0u9njiw3.jpg

Tack, nu kunde jag se bilden. :rolleyes: Och KalleR, riktigt snygga kläder, speciellt tröjan. Jag har faktiskt en likadan mössa! :P Fanns tröjan på herr-avdelningen eller? För jag hittar den inte på H&M:s onlineshop, men det är väl för att den är dåligt uppdaterad.

Redigerad av samuelszon
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När det är konsert i Globenområdet så bor alltid bandets Crew på hotellet där jag jobbar och när dom tycker att servicen är bra (händer väldigt ofta) så brukar dom ge oss biljetter till konserterna och bandtröjor, så även denna gång, lägger till 2 st till min redan stora samling av bandtröjor.

I går var Arcade Fire på besök, fick göra en lunch till ena sångaren, på kvällen fick jag biljetter och en tröja av någon i crewet, kunde tyvärr inte gå av olika anledningar

Fram:

8bh543pqtyhn.jpg

Bak:

v2nrfih8rvcw.jpg

Förra konserten var Rush, samma sak då med biljetter och tröjor, var tvungen att jobba så kunde inte gå på den heller, men tröjan behöll jag, kommer nog inte använda den, var inte speciellt snygg.

Fram:

9fhy981u9fzi.jpg

Bak:

bih8rvbc29sa.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...