Saleen Skrivet 29 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2007 Tröja inköpt. http://ww2.beffo.se/upload/pic~/vamf7ga9oddr.PNG Likadan som jag! Jättefin! :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 29 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2007 Du kommer bli min längre tvilling om inte detta slutar RavenE: 700kr, MQ. Jag tror NK hade den för 650kr. Kanse var 695, iofs :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 29 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2007 Jag tror NK hade den för 650kr. Kanse var 695, iofs :/ Kollade på MQ idag. 699kr kostade den där. Om du pratar om väskan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 29 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2007 Kollade på MQ idag. 699kr kostade den där. Om du pratar om väskan? Jag snackar om väskan och dess pris på NK. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 29 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2007 Beställd: https://rockzone.jetshop.se/pub_images/original/tsc0768_12710.jpg Fick mail av Rockzone idag: Hej , Vi har slut på den här tröjan, men är beställt från vår leverantör i England.tar ca 2 veckor. Mvh Rockzone Och ja, de hade jättefin radbrytning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 29 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2007 Nya Pjux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 1 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2007 Fick mail av Rockzone idag: Och ja, de hade jättefin radbrytning. Har du en större bild på den där tröjan? Så man kan se det som står under svamparna Fin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 1 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2007 Har du en större bild på den där tröjan? Så man kan se det som står under svamparna Fin Efter lite googlande: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 1 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2007 (redigerad) Sugen på en hoody från American Apparel, skulle vilja ha den oversize i någon läcker färg, kanske senapsgult, om man ska vara moderiktig. Eller varför inte blått? http://www.americanapparel.net/wholesalere...;cid=17&w=0 I övrigt: något BAPE-plagg skulle sitta fint. http://urbantops.com/images/BAPE%20CL-171.JPG En slimmad svart polo med rätt långa ärmar är jag alltid och snusar på i damavdelningen på affärer som hm och åhlens, borde stilla min åtrå och köpa en. Måste till London strax asså... Bränna tusenlappar. Redigerad 1 november, 2007 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 1 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2007 Efter lite googlande: Fin, skulle inte sitta helt fel om man hade pengar på kontot Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 1 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2007 Har inte riktigt hängt med i tråden (tror jag). Kebab, har du fått tröjorna du beställde? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2007 Har inte riktigt hängt med i tråden (tror jag). Kebab, har du fått tröjorna du beställde? Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 1 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2007 Beställde dom här idag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 1 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2007 Den här skall beställas imorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 1 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2007 Den här skall beställas imorgon. Snygg =D. Vart beställer du den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 1 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2007 Snygg =D. Vart beställer du den? Indeed! Vill också ha, men har fått för mig att någon av mina kompisar har den. Får kolla upp det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 2 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2007 Snygg =D. Vart beställer du den? www.shirtstore.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 2 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2007 (redigerad) Ganska tuff faktiskt, men färgen var dock förskräckligt gräslig. EDIT: Mycket bättre. Redigerad 2 november, 2007 av samuelszon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 2 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2007 Hej jag heter Seth Cohen eller vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 2 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2007 Hej jag heter Seth Cohen eller vad? Just det, därifrån jag kände igen den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts