Jump to content

Klädskåpet!


Renard
 Share

Recommended Posts

Har en tid letat efter ett par nya snowboard byxor men har inte lyckats hitta några till ett rimligt pris. Därför undrar jag om det är någon som har ett tips på en bra hemsida med snowboardkläder.

Spelar i stort sett ingen roll vilka märken det gäller, men söker ett par snygga svarta byxor. Skulle dock kunna tänka mig en annan färg som går att kombinera med en brun jacka.

Hoppas någon har ett bra tips.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ny tröja, kostade 400 :unsure: Syns på bild, som jag för övrigt har jätteläskig hand på ;)

Stilig. Sökt något liknande själv. Vart hittade du?

Jag har köpt mig en Ben Sherman väska som min laptop trivs jättebra i. Tyvärr ingen bild.

Edit*

Hittade en jätteliten jättekass bild.

Eidt2*

RavenE: Nej bevare mig väl. Laptopväskor är fula.

post-11-1193530525_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har en tid letat efter ett par nya snowboard byxor men har inte lyckats hitta några till ett rimligt pris. Därför undrar jag om det är någon som har ett tips på en bra hemsida med snowboardkläder.

Spelar i stort sett ingen roll vilka märken det gäller, men söker ett par snygga svarta byxor. Skulle dock kunna tänka mig en annan färg som går att kombinera med en brun jacka.

Hoppas någon har ett bra tips.

Boardstore.com ?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...